Hubspot – Innhold som selger seg selv: Forstå inbound marketing

fre 25 august kl. 8:30

På dette frokostmøtet lærer du hvordan “Inbound marketing” kan brukes som et helhetlig rammeverk for både markedsføring og salg – uansett bransje eller om du jobber B2B eller B2C.

Hvor synlig er du egentlig på nett? Har du kontroll over søkeordene som gjelder akkurat for din bransje? Hvilken plan har du for bloggen din? Hvordan behandler du de som blir sendt inn på siden din – er det faktisk enkelt nok å kjøpe produktet? Og til slutt – gir du en like bra oppfølging med det du nå vet om kunden din?

HubSpot var blant de første til å definere og fronte metodikken i Inbound marketing, og denne fredagen får vi besøk av “Growth Specialist” Maximilian Wensbo. Han vil gi oss eksempler på hvordan du med fire steg kan samordne aktivitetene du allerede gjør til en tydelig forbruker- og kunderettet strategi.

Alt for å lede trafikken til slag på kassa og mer lojale kunder.

Velkommen! Frokost serveres fra 08.00!