Kundereisen: Få en 360° forståelse av merkevaren din

fre 15 juni kl. 8:30

Det har aldri eksistert så mange kontaktpunkter mellom kunder og merkevarer som i dag. Konkurransen er beintøff og de som vinner er de som klarer å optimalisere kundereisen i alle ledd, og ikke bare innfri, men også overgå kundens forventninger. Men hvordan kommer du deg dit og hva må du passe på?

Nøkkelen ligger i å kartlegge, forstå og kontinuerlig optimalisere kundereisen. Å se opplevelsen dere leverer fra alle perspektiv og innovere deretter – enten gjennom å løfte nåværende kundeopplevelser, utvikle nye konsepter eller få teamet og markedsaktiviteter til å dra i samme retning.

Men en reise inn i kundereisen krever struktur. Vi har derfor invitert Maren Sofie Sivertsen fra Creuna til MFOs siste frokostmøte før sommeren. Hun vil dele innsikt og case på hvordan norske bedrifter jobber med kundedrevet forretningsutvikling og kundeopplevelser, samt hvordan du kan ta i bruk kundereisen som et verktøy i din egen organisasjon og hvilke fallgruver du bør unngå. Matnyttig opplegg, med andre ord.

Urban brukte kundereisen aktivt for å bli en sterkere omnikanal retailer

Sammen med Maren får vi besøk av adm. dir. Andreas Gallefoss i Urban. Butikkjeden har gått fra 3 til 36 butikker og 320 mill og Kundereisen sto sentralt før relanseringen av merket i 2017. Andreas vil på frokostseminaret dele hvordan arbeidet med kundereise var og hvordan de har klart å samle organisasjonen rundt nettopp kunden.

Frokostseminaret passer for markedsførere på alle nivåer.