MFO Bransjepuls: Markedsføreren i 2018

tor 18 januar kl. 15:00

Lettbeint paneldebatt for alle markedsførere  + Årets første mingling i baren

MFO gjentar suksessen og kickstarter 2018 med å stille to evigunge spørsmål:

Hvordan skal du bruke penga i 2018, og hvilken kompetanse må du ha på plass?

Sammen med spennende stemmer fra bransjen og markedsførere i salen jakter vi de gode svarene. Til å lede oss gjennom ettermiddagen har vi fått fantastiskLouise Fuchs! Hun er driftsdirektør i United Influencers International og tidligere kommunikasjonsdirektør i Schibsted. Louise ble i fjor kåret til årets digitale superprofil av konsulentselskapet Hammer & Hanborg 

Program:
15:00: Baren åpner på MESH – Enkel servering av mat og drikke
16:00: Paneldebatt 1: Hvilken kompetanse må du ha i 2018?
16:35: Pause
17:00: Paneldebatt  2: Markedsbudsjettet – Hvor plasserer vi penga i 2018?
17:20: Oppsummering ved konferansier Louise Fuchs
17:25: Mingling – baren på MESH er åpen!

I panelet:
Trygve Rønningen (Kanaldirektør, TV2)
Henrik Sandberg (Adm. dir. Mediabemanning)
Tim Nilo (Daglig leder, Zenith)
Maren Aas Nakken (CCO, Splay)
Kathinka Sommerseth (CMO, Storebrand)
Even Heggernes (CEO, Nabobil)
Christine Calvert (Høyskolelektor, kommunikasjon / Digital markedsføring, Westerdahls)

Paneldebatt 1: Hva kreves av deg i 2018?
Digitaliseringen er et toegget sverd for oss markedsførere. Progging er kult, men trenger vi alle å lære det? Hvilke trender skal du hoppe på og hvilke skal du hoppe over? Er opprustningen av inhouse-miljøene og byråenes slalomkjøring i bransjeglidningen et tegn på at ingen helt vet?
Og hva med deg, markedsføreren? Er det tryggest å være potet eller gir den bare skylapper? Panelet tar for seg disse trendene og gir deg innsikt i den kompetansen du som markedsfører bør inneha i året som kommer.  

Paneldebatt nr. 2:  Hva skal du bruke gryna på i 2018?
Tradisjonelle medier eller digitale medier? Litt av alt? Content marketing for alle penga? Det handler ikke om kanalvalg, det handler om kanalforståelse. Veldig viktig, men lett å glemme i et konkurransepreget marked. Panelet vil ta for seg dette landskapet og se på hva vi lærte i 2017, de store utfordringene i markedet nå og hvor du bør allokere mediebudsjettet ditt for 2018.

Velkommen til en ettermiddag med både faglig innhold og noe godt i glasset!

NB! Kun 150 plasser – så vær rask. I fjor ble arrangementet fulltegnet på kort tid!

Påmelding er bindene