Facebook_Event_Sirkler

MFO SESSION 3 og 4 gjennomføres digitalt og er fremdeles mulig å delta på. 

MFO SESSION 1 og 2 er allerede gjennomført. 

MFO sessions er en firedelt kursserie som tar for seg de aller viktigste grunnpilarene innen markedsføring. Kursene er lagt opp for å kunne tas enkeltstående eller som en serie. 

Session1: Merkevare - Innsikt og posisjonering
Session 2: Marketing driving business

Session3: Årshjulet - slik lager du markedsplan, kampanjer og aktiviteter

Session 4: Måling av effekt i markedskommunikasjon

Påmelding gjøres ved å sende en mail til info@mfo.no


Priser: 

Per session medlem: 990 kr eks mva
Rabattert medlemspris for både Session 3 og 4: 1590 kr eks mva

Per session ikke-medlem: 1990 kr eks mva
Rabattert pris for både Session 3 og 4 for ikke-medlem:  3290 kr eks mva 


Merk at påmelding er bindende.

Instagram_Title_Post-1

 

Fire eksklusive samlinger 
med det beste av ny fagkunnskap, verktøy og grundig erfaringsdeling med andre markedsførere

Relevante hands-on verktøy som du kan bruke allerede dagen etter

Mulighet for å drøfte utfordringer og muligheter med flinke folk fra ulike bransjer

 

MFO Sessions: 

 

Session 3: Årshjulet - slik lager du markedsplan, kampanjer og aktiviteter

03.02.2021, Kl. 12.30-15.00

 

Session 3 er delt i to. I første del går vi igjennom ulike metoder for å skape kampanjer og markedsaktiviteter basert på merkevarestrategien. I andre del går vi igjennom et rammeverk for å sette opp en praktisk og tydelig markedsplan for din merkevare, går igjennom hvilke valg du har og gir deg innsikt i hvordan du bør prioritere.

Knut Helge Risheim er en lidenskapelig utvikler av digital virksomhet som elsker innovative ideer. Han har erfaring fra markedsføring og salg på annonsørsiden, kundestyring, transformasjon og teknologi på byråsiden, og har utdanning innen merkevarekommunikasjon, markedsføring og produktdesign.

Foredragsholder_Session_3_Min

Session 4: Måling av effekt i markedskommunikasjon

10.02.2021, Kl. 12.30-15.00 

 

Session 4 handler om hvordan du skaper kommunikasjonskonsepter og hvordan du bør måle og dokumentere effekten av markeds- og kommunikasjonsplanen din.

Glenn Myklebust er CEO og grunnlegger av analysebyrået Spect8, og har tidligere jobbet i Brandr, en del av WPP, som er verdens største leverandør av tjenester innen marketing, data og innsikt.

Foredragsholder_Session_4_Min_v2

PROGRAM

12.30
Introduksjon
12.40
Teori og metodikk
13.40
Workshop
Vi jobber med egne merkevarer
14.40
Presentasjon
15.00
Takk for idag!
Vi ønsker hverandre en god dag!

 

MELD DEG PÅ HER.

Send en mail til info@mfo.no for å melde deg på!