Fire eksklusive samlinger
med det beste av ny fagkunnskap, verktøy og grundig erfaringsdeling med andre markedsførere
MFO sessions er en firedelt kursserie som tar for seg de aller viktigste grunnpilarene innen markedsføring. Kursene er lagt opp for å kunne tas enkeltstående eller som en serie.
Session1: Merkevare - Innsikt og posisjonering
Session 2: Marketing driving business
Session3: Årshjulet - slik lager du markedsplan, kampanjer og aktiviteter
Session 4: Måling av effekt i markedskommunikasjon
Påmelding gjøres ved å sende en mail til info@mfo.no
Priser:
Per session medlem: 990 kr eks mva
Rabattert medlemspris for både Session 3 og 4: 1590 kr eks mva
Per session ikke-medlem: 1990 kr eks mva
Rabattert pris for både Session 3 og 4 for ikke-medlem: 3290 kr eks mva
Merk at påmelding er bindende.
Fire eksklusive samlinger
med det beste av ny fagkunnskap, verktøy og grundig erfaringsdeling med andre markedsførere
Relevante hands-on verktøy som du kan bruke allerede dagen etter
Mulighet for å drøfte utfordringer og muligheter med flinke folk fra ulike bransjer
Session 3 er delt i to. I første del går vi igjennom ulike metoder for å skape kampanjer og markedsaktiviteter basert på merkevarestrategien. I andre del går vi igjennom et rammeverk for å sette opp en praktisk og tydelig markedsplan for din merkevare, går igjennom hvilke valg du har og gir deg innsikt i hvordan du bør prioritere.
Knut Helge Risheim er en lidenskapelig utvikler av digital virksomhet som elsker innovative ideer. Han har erfaring fra markedsføring og salg på annonsørsiden, kundestyring, transformasjon og teknologi på byråsiden, og har utdanning innen merkevarekommunikasjon, markedsføring og produktdesign.
Session 4 handler om hvordan du skaper kommunikasjonskonsepter og hvordan du bør måle og dokumentere effekten av markeds- og kommunikasjonsplanen din.
Glenn Myklebust er CEO og grunnlegger av analysebyrået Spect8, og har tidligere jobbet i Brandr, en del av WPP, som er verdens største leverandør av tjenester innen marketing, data og innsikt.