Digitalt kurs med HyperRedink
I dette kurset vil du lære hvordan søkemotoroptimalisering fungerer, og triksene du trenger for å mestre det for å oppnå faktiske resultater i hverdagen. Kurset er delt inn i to deler, der del 1 er en teoretisk innføring i hvordan søkemotoroptimalisering fungerer, del 2 er en praktisk gjennomgang av søkeordsanalyse og verktøyene du trenger for å mestre SEO.
Om kursholder:
Ane-Kamilla Eriksen er til daglig rådgiver i HyperRedink og har spesialistkompetanse innen søkemotoroptimalisering. Hun har over 18 års erfaring fra digital markedsføring. Fire av disse tilbragte hun hos TINE hvor hun utviklet tine.no til å bli en av landets mest besøkte og populære oppskriftsunivers, og med denne skapte en enorm organisk suksess i søkemotorene - og på tusenvis av norske kjøkken!
Om HyperRedink
Hyperredink er et reklamebyrå som vet hvordan reklame og content må spille sammen for å gi maksimal effekt. Med høy kompetanse innenfor reklame, innhold, design, distribusjon, teknologi, film, foto & motion disponerer de hele verktøykassen for effektiv historiefortelling. Her møter merkevarer dedikerte fagfolk med en kompromissløs holdning til kvalitet. Og et byrå som jobber systematisk for å levere kreative kommunikasjonsløsninger, kontinuerlig optimalisert for å sikre effekt.
Kjøp kurset nå:
Medlem: 450 eks mva
Ikke-medlem: 1650 eks mva
Del 2: Søkeordsanalyse og gjennomgang av ulike SEO-verktøy
I denne delen vil du bli med på en praktisk gjennomgang av en søkeordsanalyse og lære mer om hvordan du tar i bruk fem ulike SEO-verktøy
Kort oppsummering fra kurs 1
Hva er en søkeordsanalyse og hvordan går du fram?
Hvilke SEO-verktøy er det verdt å ha i verktøykassa og hvordan bruker du dem?
- Google Search Console
- Keyword Tool
- Answer The Public
- SEMrush
- Screaming Frog