HR-wide-3

 

 

SEO-kurs med HyperRedink

 

Bestill kurset her

Trykk på knappen over og send oss en e-post med:

1. Navn og hvorvidt du er MFO-medlem eller ikke 
2.Hvilken e-postadresse du ønsker å motta kurset på
3. Hvilken e-postadresse du ønsker faktura sendt til

 

 

Digitalt kurs med HyperRedink 

I dette kurset vil du lære hvordan søkemotoroptimalisering fungerer, og triksene du trenger for å mestre det for å oppnå faktiske resultater i hverdagen. Kurset er delt inn i to deler, der del 1 er en teoretisk innføring i hvordan søkemotoroptimalisering fungerer, del 2 er en praktisk gjennomgang av søkeordsanalyse og verktøyene du trenger for å mestre SEO. 

Om kursholder:

Ane-Kamilla Eriksen er til daglig rådgiver i HyperRedink og har spesialistkompetanse innen søkemotoroptimalisering. Hun har over 18 års erfaring fra digital markedsføring. Fire av disse tilbragte hun hos TINE hvor hun utviklet tine.no til å bli en av landets mest besøkte og populære oppskriftsunivers, og med denne skapte en enorm organisk suksess i søkemotorene - og på tusenvis av norske kjøkken!


Om HyperRedink

Hyperredink er et reklamebyrå som vet hvordan reklame og content må spille sammen for å gi maksimal effekt. Med høy kompetanse innenfor reklame, innhold, design, distribusjon, teknologi, film, foto & motion disponerer de hele verktøykassen for effektiv historiefortelling. Her møter merkevarer dedikerte fagfolk med en kompromissløs holdning til kvalitet. Og et byrå som jobber systematisk for å levere kreative kommunikasjonsløsninger, kontinuerlig optimalisert for å sikre effekt.

 

Kjøp kurset nå:

Medlem: 450 eks mva

Ikke-medlem: 1650 eks mva

 
Del 1: En innføring i hva SEO faktisk er og hva det består av

Hva er det Google vektlegger når den rangerer innholdet ditt, og hvorfor er det viktig at du lærer deg triksene for å mestre det?

Push vs pull
Hva er organisk synlighet og hvorfor er det så viktig?
Hva påvirker rangeringen i søkeresultatet?
EAT-innhold
Enkel introduksjon til søkeordsanalyse og hva den bør inneholde
Viktigheten av bildesøk
Hvorfor lenkebygging?
Hvilke krav stiller Google til nettsiden min?
En dæsj teknisk SEO
  •  
 

.

 

Del 2: Søkeordsanalyse og gjennomgang av ulike SEO-verktøy

I denne delen vil du bli med på en praktisk gjennomgang av en søkeordsanalyse og lære mer om hvordan du tar i bruk fem ulike SEO-verktøy

Kort oppsummering fra kurs 1
Hva er en søkeordsanalyse og hvordan går du fram?
Hvilke SEO-verktøy er det verdt å ha i verktøykassa og hvordan bruker du dem?
- Google Search Console
- Keyword Tool
- Answer The Public
- SEMrush
- Screaming Frog