Bli medlem

Ledig stilling: 

Brand Manager Intimate Care i Karo Pharma

Skjermbilde 2021-03-30 kl. 10.00.22

 

 
  • 100% stilling
  • Fast ansettelse
  • Oslo, Norge
  • Søknadsfrist: 12.04.2021

 

Karo Pharma søker Brand Manager med ansvar for våre sterke brands innenfor intimkategorien. I denne stillingen vil du være en essensiell del av vår markedsavdeling, og du vil få mulighet til å jobbe med merkevarer som Asan, Multi-gyn, Multi-mam, Scheriproct og Pevaryl. Vi leter etter dyktige personer som kan hjelpe oss med å vokse. Om du er på jakt etter en spennende jobb i et helseforetak som vokser raskt hører vi gjerne fra deg.

Lurer du på hvordan det er å jobbe i Karo Pharma?

 

Cecilie Ramm, Marketing Manager:

Hva gjør det kulere å jobber i Karo Pharma enn hos andre?

Karo Pharma er har sterke merkevarer innenfor flere spennende kategorier som smerte, forkjølelse, intim, hudpleie, fotpleie, velvære og reseptbelagte legemidler. Karo Pharma er et globalt selskap med sterk Nordisk forankring. Med merkevarer som Paracet, Ibux, Bronkyl, Asan, Flux, Locobase, Decubal, Pyrisept, Mabs, Multi-gyn, Multi-mam med flere tilbyr Karo Pharma en fantastisk portefølje av produkter.. Vi er en flat, ikke-byråkratisk organisasjon som gir mennesker frihet til å ta egne beslutninger. Vi strekker oss mot å bli markedsledere innenfor hverdagshelse i Norden og i Vest-Europa. For å kunne oppnå dette målet, øker vi vår tilstedeværelse i eksisterende og nye markeder og ekspanderer vår portefølje av produkter og tjenester i alle våre kategorier. Vårt mål er å vokse, men dette skal aldri gå på bekostning av vår kultur. Vi vokser sammen. Vi vil fortsette å være et sammensveiset selskap der mennesker føler seg knyttet til hverandre, motivert av våre mål og av våre verdier.

 

Hva slags mennesker jobber i Karo Pharma?

Entreprenørskap, samarbeid og kommersiell innsikt forenes i Karo Pharma. På tvers av våre team og fagområder deler vi en dynamisk kultur av entreprenørskap. Denne er definert av kommersiell innsikt, evnen til å reagere raskt og å være handlekraftig. Vi oppmuntrer alle til å være nysgjerrige og våge å tenke nytt. Det er slik vi oppdager muligheter som våre konkurrenter ikke ser eller velger å ikke benytte seg av. Vi jobber på tvers av grenser og oppmuntrer hverandre til å dele ideer. Det er derfor vi har startet Karo Community, som fungerer som både et diskusjonsforum og en inkubator for nye ideer fra team i hele organisasjonen.

 

Hva kan en ansatt forvente av deres miljø og kultur?

Vi tror på livslang læring og er stolt over å være en del av menneskers hverdag. Veiledet av innsikt fra verden rundt oss og et felles sett verdier, streber vi etter å levere på vår målsetting hver eneste dag. Siden grunnleggelsen av Karo Pharma i 1987 har vi utvidet og endret den fundamentale retningen for selskapet, samtidig som vi fortsatt har som formål å forbedre helse og velvære for pasienter og forbrukere. Våre fire grunnleggende verdier definerer hvem vi er og guider måten vi driver selskapet på.

Challenge/utfordre: Vi tør å utforske og utfordre konvensjoner i bransjen. Vi går alltid for det smarte valget. Om det finnes en bedre måte å gjøre ting på, så vil vi finne den.

Act/handling: Handlekraft ligger i våre gener. Når vi gjør noe, gjør vi det 100%, men aldri på bekostning av vår integritet. Vi oppnår våre mål gjennom tillit og god gjennomføring.

Connect/koble sammen: Vi jobber med våre kollegaer, partnere og forbrukere på tvers av funksjoner og landegrenser for å finne den beste veien fremover.

Care/Omsorg: Omsorg ligger til grunn for alt vi gjør. Vi bryr oss om menneskers helse og velvære, og vi bryr oss om verden rundt oss.

 

Les mer om stillingen og søk her! 

1611434121004

 

 

Det beste med Karo Pharma, er at jeg får jobbe med merkevareledelse fra A til Å, sammen med dyktige og flotte kollegaer i et raskt voksende globalt selskap. Dette byr på muligheter, påvirkningskraft og ikke minst mye lærdom – slik at jeg som brand manager alltid blir utfordret og selv har anledning til å vokse.

- Marlene Solerød, Brand manager