Vi legger snart bak oss et år med unormalt mye innetid, hvor behovet for underholdning fra skjermen har vært større enn noen gang! Her kan du se listen over
Årets mest populære Youtube-videoer i Norge, hvor blant annet denne landeplagen; "Erna Solberg - Ooops (app, app, app, app)" troner på 3. plass og HDI sin "informasjon til barn og unge om det nye koronaviruset" stikker av med 6. plass.
"Helt siden koronaviruset spredte seg til store deler av verden har YouTube lagt til rette for at viktig informasjon skal nå flest mulig, og derfor er det gledelig å se at også norske myndigheter både har utnyttet seg av plattformen og laget innhold som har engasjert mange nordmenn" sier fungerende kommunikasjonssjef i Google Norge, Andrea Lewis Åkerman.
Denne uken dukket det også opp to nye UGC-kampanjer på snapchat: Coca Cola gir brukerne mulighet til å sende hyggelige julegaver til hverandre og Rema 1000 lar dem konkurrere om å fange flest av de typiske julevarene de har i sitt sortiment.