testtest

Digitalt frokostmøte

Se det på MFO Innsikt nå

 

Gå til MFO Innsikt

 
 
 

 

En pandemi på hell, en sommerferie er rett rundt hjørnet og en høst full av muligheter og utfordringer ligger foran oss. Hva nå, markedsfører?

Som markedsfører betyr enden på pandemien at vi igjen kan og bør skifte fokuset og kommunisere annerledes. Men kan vi egentlig hoppe tilbake og begynne der vi slapp? 

Hvordan har den siste tiden endret forbrukeren og markedsføreren? Og ikke minst, hvilke endringer ser ut til å være permanente?

Vi kickstarter høsten med et frokostmøte hvor vi løfter blikket og ser fremover sammen med noen av bransjens aller skarpeste hoder! 

Vi skal blant annet innom følgende tema:

- Hvordan har vi endret oss? Både i arbeidslivet og personlig. Hvilke konsekvenser kommer dette til å ha for fremtiden?
- Bærekraft - nice to have or must have?
- Cookiedøden? Hva har den å si for merkevarer og selskaper? Og ikke minst for forbrukeren?
- David mot Goliat: Må man være stor for å overleve idag?
- Hva vil fremtiden bringe av markedsførringstrender ?
- Hvordan kommuniserer vi med målgruppene våre? Og i hvilke kanaler? 

Vi tar for oss veien videre og ønsker å lande på noen helt konkrete og håndfaste anbefalinger, slik at vi markedsførere kan jobbe enda bedre i året som kommer. 

Til å guide oss gjennom denne spennende bransjepraten har vi fått med oss grunnlegger og partner i Maverix, Linda Nordheim!

Se opptaket på MFO Innsikt.

 

 

På scenen møter du: 

Kristin Skogen Lund
Konsernsjef - Schibsted

Tim Nilo
Partner - Askeladden & Co

Christian Erga
Nordic Brand & Marketing Manager  - Elkjøp


Kathinka Koch Sommerseth
Konserndirektør samfunnsansvar, marked og kommunikasjon - OBOS

hvanuuuuu