Endringene i cookies gjør at markedsførere må tenke helt nytt rundt hvordan vi må jobbe med å rapportere på effekt, samtidig som det nå er muligheter for å jobbe på nye og smartere måter.
I dette kurset vil vi ta for oss hvordan vi bør jobbe med denne problemstillingen, fra helt grunnleggende KPI-setting og effektmåling i plattformer til attribusjon og økonometrisk attribusjonsmåling uten cookies.
Noe av det du sitter igjen med etter kurset:
Foredragsholdere
Kristoffer Semelenge, Head of Data i iProspect
Paal Luth, Senior Data Strategist i iProspect
Yngve Karlsen, Director Insight i dentsu
"Performance: Attribusjon og effekt" er en del av kursserien Performance i SoMe. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå.
Kjøper du alle 5 modulene får du 1 modul inkludert i prisen - send oss en mail på info@mfo.no om du ønsker å bestille alle.