mfo-kurs-Attribusjon og effekt 2126x1080-1

Performance: Attribusjon og effekt

Digitalt kurs

8. desember, 09.00-10.15 + spørsmål

 

Meld deg på her

 
 
 

 

Endringene i cookies gjør at markedsførere må tenke helt nytt rundt hvordan vi må jobbe med å rapportere på effekt, samtidig som det nå er muligheter for å jobbe på nye og smartere måter.

I dette kurset vil vi ta for oss hvordan vi bør jobbe med denne problemstillingen, fra helt grunnleggende KPI-setting og effektmåling i plattformer til attribusjon og økonometrisk attribusjonsmåling uten cookies.

 

Noe av det du sitter igjen med etter kurset:

  • Hva er endringene i det digitale landskapet
  • Hvordan setter du gode mål for optimalisering og rapportering
  • Hvordan sikrer du gode målepunkter
  • Hvordan tolker du tallene, og hvordan jobber du med attribusjon
  • Hvordan økonometrisk attribusjonsmodellering evaluerer verdibidragene – uten cookies
  • Hvordan strukturert måling og evaluering driver effekt, effektivitet og forretningsverdi

 

Foredragsholdere

Kristoffer Semelenge, Head of Data i iProspect

Paal Luth, Senior Data Strategist i iProspect

Yngve Karlsen, Director Insight i dentsu

 

MFO KURSSERIE

"Performance: Attribusjon og effekt" er en del av kursserien Performance i SoMe. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

Kjøper du alle 5 modulene får du 1 modul inkludert i prisen - send oss en mail på info@mfo.no om du ønsker å bestille alle.

Trykk her for å lese mer om kursene. 

mfo-kurs-performance-i-some nyny

 

MELD DEG PÅ HER: