cover linkedin kurs

Digitalt kurs

24. november, Kl. 09.00-10.15 + spørsmål

 

Meld deg på her

 
 
 

 
Best practice, siste nytt, dos and dont's på Linkedin!
LinkedIn skiller seg fra andre sosiale plattformer og for å lykkes i denne kanalen er du nødt til å tilegne deg en god forståelse av grunnmuren den er bygget på. Dette kurset gir deg muligheten til tilegne deg en forståelse av Linkedin-metodikken. I løpet av kurset vil du også få god forståelse av hvilke muligheter som finnes på Linkedin innen ulike annonseformater og segmenteringsmuligheter.


Alle som jobber mot B2B-markedet vil ha utbytte av dette kurset, og Linkedin er dessuten også en ypperlig arena for employer branding 

Dette er noe av det du sitter igjen med etter kurset:

  • Forståelse av metodikken på Linkedin
  • Annonseformater og segmentering på Linkedin
  • Hvordan du går frem for å legge en solid betalt strategi for å oppnå målene dine


Kurset legger seg på et "basic medium" nivå.

Foredragsholder 
Heidi Lois Ravnås, jobber som Head of Paid Social i GroupM og har jobbet med organisk og betalt sosiale medier i ulike mediebyrå siden 2012 og er en del av spesialistavdeling i GroupM

Group M
GroupM er Nordens største mediebyrågruppe bestående av MediaCom, Mindshare, Wavemaker og MediaPlus. GroupM investerer i egenutviklet teknologi og data, og har fokus på utvikling av fagmiljøer og talenter.

 

MFO KURSSERIE

"Performance på Linkedin" er en del av kursserien Performance i SoMe. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

Kjøper du alle 5 modulene får du 1 modul inkludert i prisen. Trykk her for å lese mer. 

Send oss en mail på info@mfo.no for å bestille kursene samlet.

mfo kurs performance i some

 

MELD DEG PÅ HER: