Delta på vårt B2B-seminar om merkevarebygging for å oppnå lønnsom vekst. Du møter B2B-eksperter fra LinkedIn, Randi regnskap, Nordic Semiconductor, Schibsted og Inbound som både gir deg faglig påfyll og praktiske tips til hvordan du kan differensiere deg i et konkurransepreget B2B- marked, skape tillit og øke merkevareverdien.
Hovedfunnene fra Schibsteds ferske lederundersøkelse
Hvordan påvirker den økonomiske situasjonen bedrifters prioriteringer når det gjelder kjøp av tjenester og produkter fra B2B-leverandører? Hvilke tjenester reduseres mest i disse tider, og hvilke forblir relativt upåvirket? Hva vektes høyest i valget av leverandør, og hvor avgjørende er egentlig kjennskap innen B2B? Dette er spørsmål som Pernille Vermedal Høgh, Head of Insights & Effects i Schibsted, skal besvare når hun presenterer hovedfunnene fra Schibsteds ferske lederundersøkelse.
Randi bryter bransjenormer
Randi Regnskap har på en spenstig måte klart å ta en noe annerledes posisjon ved å være ekstremt distinkt, samtidig som de setter seg godt inn i forbrukernes behov, i en kategori som er fylt av mange norske og internasjonale aktører. De har gjort en solid jobb med deres visuelle identitet, har en kommunikasjonsstrategi som bryter med bransjen og en uovertruffen mediestrategi. Alt dette har levert kommunikasjons, -atferds og forretningsmål godt over målsetningen. Til å presentere hvordan Randi Regnskap har fått til dette har vi med oss Tim Nilo som er Partner i Askeladden & Co.
Hvordan øke din rekkevidde og innflytelse i B2B-verden?
I Sarahs presentasjon vil vi utforske den fascinerende verdenen innenfor B2B-merkevarevekst og fordype oss i det kritiske konseptet 'Mental Tilgjengelighet.' Vi vil avdekke innsikten og funnene fra LinkedIns anerkjente Ehrenberg Bass Institute for å forstå hvordan B2B-merker kan øke sin rekkevidde og innflytelse. Du vil lære praktiske strategier og få key takeaways for å gjøre merkevaren din mer synlig og minneverdig hos din målgruppe.
Marketing to a marketing-proof audience
Nordic Semiconductor kommuniserer med et “markedsføringsskeptisk” publikum – nemlig ingeniører. Hvordan kan markedsførere lykkes med å engasjere seg mot et publikum som aktivt unngår direkte markedsføring? I sitt foredrag deler David Stone sitt perspektiv fra tiden han har ledet den globale markedsavdelingen hos Nordic Semiconductor. Nordic Semiconductor er et norsk selskap som spesialiserer seg på trådløs kommunikasjonsteknologi som driver tingenes internett (IoT). Nordic ble etablert i 1983 og har mer enn 1500 ansatte over hele verden. Nordics prisbelønte Bluetooth Low Energy-løsninger var banebrytende innen trådløst med ultralav strøm, noe som gjorde selskapet til en global markedsleder.
Salg & marked i skjønn symfoni
Lurer du på hvordan salg og marked på best mulig måte kan oppnå suksess sammen? Ashkan Parvizian, Fungerende Markedssjef i Inbound viser oss hvordan vi kan bryte ned siloer og jobbe systematisk med Sales & Marketing alignment innenfor B2B-segmentet.