I år som i fjor skal vi i november samle et knippe dyktige markedsførere for å snakke om markedsføring i B2B-universet!
Frokostmøtet er skreddersydd til B2B-markedsføreren og du vil få høre fra B2B-eksperter fra DLA Piper, Barnekreftforeningen, Lager- og industrisystemer, Telenor, samt får servert innsikt på tematikken fra Opinion.
På frokostmøtet får du lære mer om:
Ta frokosten sammen med oss 21. november og lær fra noen av de sterkeste i bransjen på B2B-markedsføring! ☕️🥐
Hvordan LIS økte årlig salg med 50 millioner kroner ved hjelp av markedsføring
Sue Kristiansen Johannessen er daglig leder, økonomisjef og markedsansvarlig i Lager- og Industrisystemer, en typisk B2B-bedrift som mange kan kjenne seg igjen i, som ofte synes de store selskapene blir for lite relaterbare. Sue vil ikke bare fortelle om hvordan LIS har brukt markedsføring til å snu skuta på salg, men også helt konkret hva de har gjort!
Hvordan triggerbasert markedsføring kan øke salget
Lise-Marie Vasbø og Elise Bye fra Telenor viser hvordan de bruker adferdsdata og kjøpshistorikk til å sette opp effektive trigger-kampanjer på bedriftsmarkedet. De deler eksempler på hvordan du kan sette dette i system for å levere mer relevante budskap, snakke med kundene når de er i riktig modus, og bygge sterkere, langsiktige relasjoner med dine B2B-kunder.
Treffsikker B2B-markedsføring med datadrevne innsikter
Innsikt og godt datagrunnlag er nøkkelen til en vellykket strategi som virkelig treffer målgruppen. Men hvordan finner du svaret på de riktige spørsmålene, og hvordan kan du bruke dataen til å maksimere effekten av din markedsføring? Opinion, Norges største fullservice byrå innen samfunns- og markedsanalyse deler sine beste råd for hvordan du gjør nettopp det!
B2B med mening: CSR som nøkkel til sterkere merkevare og samfunnsansvar
Hvordan kan bedrifter kombinere forretningssuksess med samfunnsansvar? Her vil du få høre mer om hvordan CSR utvikler seg fra tradisjonelle donasjoner til dyptgående samarbeid som skaper gjensidig verdi. Oppdag hvordan B2B-partnerskap kan styrke merkevaren og bidra til å gjøre en forskjell.
Pro bono bygger merkevare, gir vekst og økt oppmerksomhet
Å jobbe pro bono handler om å ta samfunnsansvar. For et av verdens største advokatfirmaer innebærer dette at organisasjonene de støtter får kvalitetssikret sine juridiske forhold og sparer advokatkostnader slik at de kan bruke midlene der de trengs mest. Christian Grande fra DLA Piper vil vise hvordan dette arbeidet også bidrar til å bygge firmaets merkevare, gir vekst og økt oppmerksomhet.