event-logo-byra-4- cover-3

 

 

 

 

1 brief - 5 byråer:
Klar, ferdig, PITCH!

27. april 2023 - klokken 09.00-11.30

Klingenberg Kino

 

Meld deg på her


 

 
I en årrekke har vi arrangert Kanalbattle hvor mediene får sin mulighet til å skinne før vi fant ut at det var på høy tid at byråene i bransjen fikk den samme muligheten.
 
Byråbattle arrangeres for tredje gang den 27.april, og i år er det fem sylskarpe byråer som skal battle foran en fullsatt Klingenberg Kino. Wavemaker, TRY Opt, Initiative, iProspect og PhD har samlet sine beste hoder og skal alle svare på årets brief.
 
Vi lover skyhøyt faglig nivå i kombinasjon med god underholdning - dette blir en morgen med godt påfyll.
 
Juryering vil foregå i kombinasjon av publikumsstemmer og faglig vurdering av en egen Byråbattle-jury. Følgende kriterier vil legges til grunn:
  • Bruk av innsikt (merkevare, marked, målgruppe)
  • Mediestrategi (mål, KPIer, mulighetsrom og barrierer)
  • Aktivering (uttak i betalte kanaler. Fokus på hver enkelt kanals sin rolle, og samspill de i mellom)
  • Måloppnåelse (Optimalisering og måling)
 Sikre deg billetter allerede i dag!
Brief - Bergen Line 2.0 

Kampanje: Lansering av Bergen Line

Bergensbanen er navnet som ofte brukes når det refereres til togstrekningen og jernbanelinjen mellom Norges to største byer. Togreisen mellom Oslo og Bergen byr ikke bare på et miljøvennlig reisealternativ, det er også en unik mulighet til å oppleve Norsk natur på sitt beste. Sommer som vinter. Den 485 km lange strekningen ble offisielt åpnet av Kong Haakon den 27.november 1909.

Bergensbanen er den fjerntogstrekningen i Norge som har størst trafikk. Nå er ønsket å øke antall reisende betydelig. Bergen Line 2.0* er visjonen om fremtidens reisevei mellom øst og vest. Deler av strekningen er allerede modernisert, men det meste av banen følger samme trasé som ved åpningen i 1909. 


Les fullstendig brief her

Skjermbilde 2023-04-17 kl. 14.18.28

 

Jury bb 23

Fra venstre:
Julie Søntvedt - Marketing Manager i Go Ahead Group, Kristin Brimi - Daglig Leder i Mediebyråforeningen, Caspar Wildhagen - Daglig leder i Analysesjefene, Hanne Lohne - Director Business Strategy i Schibsted, Anne Signe Fagereng - Markedssjef i Visit Oslo og Pelle Stensson - Chief Agency Officer i Oceans.  

Meld deg på her

Bindende påmelding for ikke-medlemmer, medlemmer vil bli fakturert NOK 500 ved no-show (avmelding: info@mfo.no). 

 

 
 

Frokostmøtet avholdes på Klingenberg Kino

Olav Vs gate 4, 0161 Oslo

 

 

Frokostmøtet avholdes på Klingenberg Kino og blir livestreamet 

Olav Vs gate 4, 0161 Oslo