mfo-clear-channel-webinar-cover new

 

 

 

Hvordan lyktes 5 store merkevarer med sine utendørskampanjer?

 

Se webinaret på MFO Innsikt

 

 

Dette er et gratis webinar.

Bruker du utendørs i din mediemiks og vil ha god inspirasjon og innsikt på fem store merkevarer? Vurderer du utendørs, men vil vite litt mer om hvorfor? Hvis svaret er ja - så passer dette webinaret for deg!

 

Vår dyktige samarbeidspartner Clear Channel skal fortelle om hvordan IKEA, HELP, ODA og Avisa Oslo har lyktes med sine kampanjer på utendørs. De fire merkevarene har alle hatt forskjellige kampanjemål og Clear Channel vil ta for seg hvordan deres postkampanjetester utarbeidet sammen med Penetrace har prestert og hvordan de har oppnådd sine mål. I tillegg er vi så heldig å ha med oss utendørsansvarlig fra PHD som skal snakke om en spennende lansering av luksusbilmerket HONGQI som har blitt lansert i Norge det siste året.

 
Dette får du høre mer om: 
  • Avisa Oslo sin lansering og hvordan de brukte utendørs som kanal til det fulle for å oppnå oppmerksomhet når de skulle lansere en ny lokalavis i et marked med tøff konkurranse.

  • Hvordan Oda tidligere Kolonial brukte utendørs for merkevarebygging i en vekstfase de siste årene.

  • Hvordan Ikea for første gang på 70 år droppet sin inspirasjonskatalog og byttet den ut med en kampanje som inspirerte forbrukeren til å besøke deres hjemmeside istedet. Vi tar her for oss hvordan de lyktes med sin aktiverende utendørskampanje.

  • Hvordan HELP har gjort advokathjelp mer tilgjengelig for folk flest! Denne kampanjen er et veldig godt eksempel på hvordan man kan lykkes med kreativ bruk av utendørsreklame for å drive trafikk til ønsket landingsside.

  • Og sist: HONGQI har produsert luksusbiler i Kina siden 1958. I år lanserte de merket i Norge med blant annet bruk av flyplass som arena. Hvordan har HONGQI, under en pandemi, brukt flyplass som arena for lansering av en kinesisk luksusbil? Dette med innsikter vil du få svar på.

 

Om foredragsholdere: 
 
Martine Westvik jobber som Major Client Manager i Clear Channel Norge. Hun har jobbet med mediesalg i over 8 år med lang erfaring innenfor print/magasin og utendørskanalen. I Clear Channel er Martine byråansvarlig for blant annet Mediacom og Red Dentsu X. Martine ble kåret til årets Medieselger i 2021.
 

Mai Linn Mortensen Nguyen jobber som Medierådgiver og er utendørsansvarlig i PHD. Hun har erfaring som markedskonsulent for prosjekter med fokus på markedsdata gjennom både eget firma, Innovation Effect, Høyskolen Kristiania og Norges Innsamlingsråd. I tillegg har hun 3 års erfaring med utendørskanalen som Account Manager i Clear Channel. Her har hun blant annet bidratt til utarbeidelsen av Norges første effektrapport for utendørs.

 

Velkommen til en morgen fylt med innsikt og inspirasjon!

 

 

ClientLogo-ClearChannel-1

 

Clear Channel

Clear Channel er Norges største tilbyder av utendørsreklame. Vi når hele 65% av befolkningen på en uke med 42.000 flater over hele landet.

Hver dag forbinder vi annonsører med tusenvis av mennesker via inspirerende kampanjer. Med et bredt nettverk av klassiske og digitale reklameflater i befolkningstette områder i hele Norge, er utendørs en treffsikker og nyskapende kanal som gir mye igjen for reklamekronene.