mfo-event-cookiedoden-2126x1080 (1)

Cookiedøden - Hva gjør vi? 

Digitalt frokostmøte

Se det på MFO Innsikt

 

Gå til MFO Innsikt

 
 
 

 

Informasjonskapselen (cookie) – fryktet, lovfestet, hånet og nødvendig for å få det åpne, moderne nettet til å fungere. 

For halvannet år siden ble online marketingsamfunnet rystet i grunnmuren da den populære nettleseren Safari rullet ut en oppgradering med en kraftig begrensning i hvordan cookies kan brukes. Hakkihel meddelte Chrome at de innen et par år kommer til å avvikle støtte for tredjepartscookies. 

Cookiedøden er ikke en fjern fremtid. Den er her nå. Så hvordan påvirker dette fremtiden for digital markedsføring slik vi kjenner den? 

På dette frokostmøtet har vi invitert tre kloke hoder som kan mye om tematikken og skal hjelpe oss med å manøvrere og overleve når cookiedøden er et faktum. 

På webinarscenen møter vi Per Håkon Fasting, Head of Advertising and Sales i Schibsted og fra iProspect kommer Kristoffer Semelenge, Head of Data & Analytics og Paal Luth, Senior Analyst, Data Insights & CRO.

Se webinaret på MFO Innsikt

 

cookiedødens