Å levere en enestående kundeopplevelse er av aller største betydning i e-handelens verden, og det blir stadig viktigere for hver dag som går. Dagens kunder forventer både personlige interaksjoner, sømløse brukergrensesnitt og ikke minst effektivitet. Driver du nettbutikk i dag bør du ta sikte på å levere en overlegen kundeopplevelse dersom du skal være konkurransedyktig de neste årene.
På dette webinaret får du høre fra et byrå og en annonsør som begge er eksperter på e-handel.
Tre Kronor Media & Making Science vil gi deg en forståelse av hvordan dataanalyse- og AI-teknologier brukes for å drive bedriftsvekst på nett.
Key takeaways fra deres foredrag er:
- Hvordan strategisk bruk av kundedata gir innsikt i forbrukeradferd, preferanser og trender, slik at bedriften kan ta datadrevne beslutninger.
- Hvordan AI-drevne teknologier som maskinlæring og prediktiv analyse som kan bidra til å automatisere prosesser, forbedre personalisering og optimalisere markedsføringsstrategier.
I tillegg vil Markedssjefen i farmasiet.no dele sine erfaringer og vise hvordan Farmasiet jobber med optimalisering av sin digitale kundereise i praksis.
Varmt velkommen til et lærerikt webinar den 28. september!