Bli medlem
mfo-oculos-header

 

 

 

 

Meld deg på her

 

 

Bli rå på E-postmarkedsføring - digitalt kurs med Oculos 24. mars

Varighet: 09.00 - 10.15

Diskusjon og spørsmål: 10.15 - 10.45

 
Markedsføring via e-post har eksistert en god stund. Faktisk ble den første e-postmarkedsføringskampanjen sendt i 1978 til 400 mottakere, som resulterte i 13 millioner dollar i salg! Teknologien har kommet langt siden 70-tallet, men markedsføring via e-post ikke gått noe sted.
 
Overalt hvor man ferdes på internett blir man stadig oppfordret til å registrere seg for et nyhetsbrev i bytte mot noe, enten det er en rabatt, et gratis kurs eller en av de mange andre alternativene. Grunnen til at bedrifter er så opptatt av å samle e-postene til de besøkende, er fordi det fungerer og kan gi mye verdi mot en relativt liten investering - gitt at du bruker kanalen riktig!

Vil du lære mer om hva som virker, og hvordan du kan utnytte e-postkanalen best mulig – er dette kurset for deg! Oculos deler sine erfaringer fra kundecaser og henter frem inspirasjon fra andre merkevarer som gjør det bra. Kurset holdes av det kreative teamet Lilja og Kristina fra Oculos, som viser oss hvordan e-postkanalen henger sammen med hele kundereisen. 

 

Om Oculos:

Oculos er et ledende kommunikasjonsbyrå i Norge og eksperter på å skape personlig og sømløs kommunikasjon gjennom hele kundereisen. Inn under et og samme tak, har de samlet en unik kombinasjon av CRM, marketing-teknologi, Performance, kreativ konseptutvikling og innholdsproduksjon. Byrået jobber ut ifra at kommunikasjon basert på data og kundeinnsikt, gir målbare og treffsikre resultater og tilbyr både rådgivere og "doer’s" innen et bredt spekter av digitale disipliner. 

Kursholdere:

Lilja Neergaard jobber som konseptutvikler og strategisk rådgiver i Oculos – med fagkompetanse AD og grafisk design.

Hun har 25 års erfaring fra reklame- og designbyråer. Gjennom den store sulten på å alltid lære seg noe nytt , valgte hun for 5 år siden å rette arbeidet mot kun de digitale flatene. Hos Oculos jobber hun med alt fra å utvikle digitale konsepter og komplekse kundereiser til å tilpasse kunders grafiske profiler til e-post-kanalen. Hun mener at «alt henger sammen med alt» - og leter alltid etter de gode løsningene – uansett kanal.

Kristina Schaathun jobber som konseptutvikler og strategisk rådgiver i Oculos. Hun har mer enn 12 års erfaring som tekstforfatter/kreatør i reklame-bransjen. Og har hatt særs fokus på «retail» og digital markedsføring. For å nevne et suksess-arbeid med markedsføring via e-post, kan hun vise til jobben hun gjorde for Norwegian og deres julekalendere, flere år på rad. Hun brenner alltid for den gode idéen, og mener det er like viktig i e-post-markedsføringen.

 

Opptak av kurset vil bli sendt ut i etterkant. Slik at du kan se det akkurat når det passer for deg. 


MFO KURSSERIE

"E-postmarkedsføring" er en del av kursserien Innholdsmarkedsføring og e-handel. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

Kjøper du 4 eller flere moduler får du 1 modul inkludert i prisen 

Kjøper du alle 7 modulene får du 2 moduler inkludert i prisen 

Trykk her for å benytte deg av rabatten og les mer om kursene. 

mfo-kurs-liste-4

 

 

Meld deg på her: