Bli rå på E-postmarkedsføring - digitalt kurs med Oculos
Kjøp opptak ved å sende mail til info@mfo.no.
Medlem: 390,- (eks mva)
Ikke medlem: 1250,- (eks mva)
Vil du lære mer om hva som virker, og hvordan du kan utnytte e-postkanalen best mulig – er dette kurset for deg! Oculos deler sine erfaringer fra kundecaser og henter frem inspirasjon fra andre merkevarer som gjør det bra. Kurset holdes av det kreative teamet Lilja og Kristina fra Oculos, som viser oss hvordan e-postkanalen henger sammen med hele kundereisen.
Om Oculos:
Oculos er et ledende kommunikasjonsbyrå i Norge og eksperter på å skape personlig og sømløs kommunikasjon gjennom hele kundereisen. Inn under et og samme tak, har de samlet en unik kombinasjon av CRM, marketing-teknologi, Performance, kreativ konseptutvikling og innholdsproduksjon. Byrået jobber ut ifra at kommunikasjon basert på data og kundeinnsikt, gir målbare og treffsikre resultater og tilbyr både rådgivere og "doer’s" innen et bredt spekter av digitale disipliner.
Kursholdere:
Lilja Neergaard jobber som konseptutvikler og strategisk rådgiver i Oculos – med fagkompetanse AD og grafisk design.
Hun har 25 års erfaring fra reklame- og designbyråer. Gjennom den store sulten på å alltid lære seg noe nytt , valgte hun for 5 år siden å rette arbeidet mot kun de digitale flatene. Hos Oculos jobber hun med alt fra å utvikle digitale konsepter og komplekse kundereiser til å tilpasse kunders grafiske profiler til e-post-kanalen. Hun mener at «alt henger sammen med alt» - og leter alltid etter de gode løsningene – uansett kanal.
Kristina Schaathun jobber som konseptutvikler og strategisk rådgiver i Oculos. Hun har mer enn 12 års erfaring som tekstforfatter/kreatør i reklame-bransjen. Og har hatt særs fokus på «retail» og digital markedsføring. For å nevne et suksess-arbeid med markedsføring via e-post, kan hun vise til jobben hun gjorde for Norwegian og deres julekalendere, flere år på rad. Hun brenner alltid for den gode idéen, og mener det er like viktig i e-post-markedsføringen.