Trendwatching cover ny

 

 

 

Klingenberg Kino

25. januar 2023

Klokken 09.00 - 10.30

 

Meld deg på her

 

Få med deg trendene du som markedsfører bør ha kunnskap om i året som kommer!

 

Tradisjonen tro skal vi kickstarte et nytt markedsføringsår med å gi deg de aller viktigste forbrukertrendene for det kommende året.

TrendWatching har i en årrekke levert de ferskeste trendene til våre medlemmer. Etter flere år med med Vicky Loomes på stream fra England, er vi i år så heldige å igjen få henne fysisk på MFO-scenen på Klingenberg kino.

Victoria Loomes er leder for trender hos TrendWatching og har levert over 140 forbrukertrend-keynotes, webinarer, workshops og trendsafari i mer enn 30 byer over hele verden, både personlig og virtuelt.

Nytt av året vil være at vi får besøk av et spennende panel som vil sette forbrukertrendene inn i norsk kontekst, slik at trendene blir enklere å "oversette" til lokaltilpasset kommunikasjon.

 

Sammen skal vi forutse fremtiden for både det globale og lokale markedet. Vi skal dykke inn i forbrukerens vaner og forventninger og gi deg innsikten du trenger for å holde deg ett skritt foran i 2023. 

Målet med frokostmøtet er at du skal føle deg litt tryggere på hvilke tiltak du kan gjøre for å møte dine kunders behov og forventninger det kommende året.

Merk: Foredraget fra Trendwatching vil være på engelsk.  

Årets panel

 

transparent anders

 

Anders Grimstad - Lead for foresight og nye brukergrensesnitt

Med erfaring fra blant annet både Schibsted og Nordea er Anders lidenskapelig opptatt av å analysere hvordan ny teknologi og endringer i samfunnet vil påvirke fremtiden vår. 
Ved bruk av fiksjon, framtidsscenarier og eksperimentering finner Anders ut hvor vi er i dag, hvor vi er på vei og hvordan vi selv kan forme framtiden vår. 

transparent ellen

 

Ellen Hovind Myhre - Trend- og samfunnsanalytiker

Før Ellen begynte i Mindshare jobbet hun 13 år i markedsanalysebyrået Respons Analyse. Der hadde hun mange ulike roller, men primært som prosjektansvarlig for alle kvantitative analyser.

I Mindshare jobber hun som Trend- og samfunnsanalytiker og det betyr at i praksis at hun følger med på ulike trender på samfunnsnivå og hvordan disse påvirker oss som individer. Hun holder også et øye med medievanene våre, i tillegg til å være innsiktsrådgiver for Helsedirektoratet. Under koronapandemien fokuserte hun mye på hvilken effekt pandemien hadde på oss forbrukere, og spesielt de unge.

Lars translusent

 

Lars Erling Olsen - Professor i markedsføring og Dean Executive

Lars er en av Norges ledende eksperter på merkevareledelse, markedskommunikasjon og forbrukeratferd. Han er medforfatter på bestselgerne «Merkevareledelse» (4. utgave 2019) og «Markedskommunikasjon (2017). Lars har lang praktisk erfaring i markedsføring – både som ansatt i dagligvareindustrien, men også som konsulent for norske og internasjonale merkevarer  og bidragsyter i en rekke kurs og merkevareskoler.

 

Meld deg på her:

 
 
 

Frokostmøtet avholdes på Klingenberg kino.

Olav Vs gate 4, 0161 Oslo