Tradisjonen tro skal vi kickstarte et nytt markedsføringsår med å gi deg de aller viktigste forbrukertrendene for det kommende året. TrendWatching har i en årrekke levert de ferskeste trendene til våre medlemmer. Victoria Loomes er leder for trender hos TrendWatching og har levert over 140 forbrukertrend-keynotes, webinarer, workshops og trendsafari i mer enn 30 byer over hele verden, både personlig og virtuelt.
Etter at Vicki har presentert årets største og viktigste forbrukertrender i et makroperspektiv, vil to lokale eksperter kommentere på noen av dem, sett fra et Norsk perspektiv.
Silje Sandmæl, forbrukerøkonom i DNB, har vært programleder i Luksusfellen og I lomma på Silje og har podcasten Pengetabu, vil snakke om de dominerende økonomitrendene vi opplever, mens Henrik Ferdinand Hanssen, rådgiver i Opinion, vil kommentere rundt forbruketrender generelt. Samtalen vil bli fasilitert av Vicki Loomes. Så dette må du få med deg!
Sammen skal vi forutse fremtiden for både det globale og lokale markedet. Vi skal dykke inn i forbrukerens vaner og forventninger og gi deg innsikten du trenger for å holde deg ett skritt foran i 2024.
Målet med frokostmøtet er at du skal føle deg litt tryggere på hvilke tiltak du kan gjøre for å møte dine kunders behov og forventninger det kommende året.
Merk: Foredraget fra Trendwatching vil være på engelsk.
Olav Vs gate 4, 0161 Oslo