Forbrukertrender 2025 nettside

 

 

 

Klingenberg Kino

22. januar 2025

Klokken 09.00 - 10.30

Meld deg på her


Få med deg trendene du som markedsfører bør ha kunnskap om i året som kommer!

Tradisjonen tro skal vi kickstarte et nytt markedsføringsår med å gi deg de aller viktigste forbrukertrendene for det kommende året. TrendWatching har i en årrekke levert de ferskeste trendene til våre medlemmer med rådyktige Victoria Loomes, leder for trender hos TrendWatching, i spissen! 

Victoria har i år som tidligere år håndplukket  trendene som er viktigst for vår bransje å ha innsikt i, og den 22. januar skal vi fokusere på følgende fire trender: 

  • Mirror Mirror: A new crop of AI tools help democratize futuring and help consumers see the future to build a better present.
    In an increasingly unpredictable world, the ability to see into the future provides a comforting sense of control. Digital twins are reshaping decision-making across businesses, while AI-powered futuring tools offer glimpses into the future for consumers. Brands can help people visualize their futures and empower them to improve tomorrow through actionable steps today.

  • Sensescaping - Multi-sensory experiences offer new routes to personal enlightenment
    The path to personal growth intersects with interest in personalized experiences. Looking beyond optimization, consumers will seek deeper truths about their internal world. It’s time to develop multi-sensory experiences that blend art, technology and insight and offer pathways to deeper understanding.

  • Worthwise - Economic pressures drive new value systems as brands and consumers redefine how worth is created and recognized.
    Economic turbulence and a continued dissatisfaction with traditional work is driving interest in new worth-creation models. Forward-thinking brands are building frameworks that recognize these changes, representing a deeper transformation in how engagement translates into worth.

  • Post-Perfection Economy - In the AI age, two related shifts are emerging: consumers are prioritizing serendipity and spontaneity while brands are celebrating, not sanitizing human complexity.
    As AI gets better at curating experiences, some people are pushing back against algorithmic certainty, seeking moments of spontaneity in an increasingly optimized world. Meanwhile brands are embracing imperfection, championing emotional authenticity and celebrating complexity in an effort to reconnect with our shared humanity.

Trendene kan virke komplekse, men Victoria er helt rå på å vise gode og inspirerende eksempler og forklare deg hvordan du kan benytte trendene for din merkevare. Målet med frokostmøtet er at du skal føle deg litt tryggere på hvilke tiltak du kan gjøre for å møte dine kunders behov og forventninger det kommende året.



Nytt av året 2025 er at alle deltakere på frokostmøte, både digitalt og fysisk, selv får tilgang til hele trendrapporten OG trendplattformen i en hel måned.

Victoria vil gi en live demo av plattformen under frokostmøtet slik at man enkelt kan manøvrere den på egenhånd i etterkant.  Alle som har deltatt på frokostmøtet vil også få presentasjonen ettersendt. 

Plattformtilgangen distribueres gjennom en eksklusiv lenke som lar deltakerne opprette sine personlige kontoer med full tilgang til 'Amplify - TrendWatching's Trend Intelligence Platform'. I tillegg til en måneds tilgang får deltakerne også innsyn i de siste bransjeoppdateringene og den årlige trendrapporten som ellers er utilgjengelig gjennom vanlig prøve-medlemskap på plattformen. 

Pris for trendforedraget inkl. tilgang til trendrapport og trendplattform: kun 199 ,- eks mva for MFO-medlemmer / 990,- eks mva for ikke-medlemmer. 

Merk: Foredraget vil være på engelsk. Varmt velkommen til vårt første frokostmøte i 2025! ✨

file

 

 

Meld deg på her:

 
 

Frokostmøtet avholdes på Klingenberg kino.

Olav Vs gate 4, 0161 Oslo