Green Camp er en konferanse arrangert av Nr.17 i samarbeid med MFO. Dette betyr at du som MFO-medlem får en svært god pris på billetten til konferansen.
MFO-medlem : 1690,- eks mva
Ikke MFO-medlem: 2990,- eks mva
Fokus på bærekraft har for lengst skiftet fra nice-to-have til need-to-have for oss markedsførere. På denne konferansen får du en hel dag fylt med kunnskap som gir deg drivkraft fremover i bærekraftsarbeidet. Det vil bli en inspirerende dag fylt med gode foredrag, workshops og digg mat.
Campen ledes av Jenny Skavlan som skal guide oss gjennom spennende foredrag fra blant annet NRK, Schibsted og Øyafestivalen og en lærerik workshop med Awake!
Det vil være et variert program fordelt på 3 saler på Klingenberg kino med parallellsesjoner gjennom hele dagen.
100% elektrisk er ikke nok og Polestar skal innen 2030 lage en bil som ruller ut fabrikkporten med et karbonfotavtrykk på 0. På veien dit tror selskapet på full åpenhet rundt utslipp, metodikk og fremgang. Åpenhet driver frem bedre løsninger sammen med andre og gjør det enklere for kundene ta kjøpsbeslutninger som faktisk er mer bærekraftige.
Av og til må man kalle en spade for en spade. I fjor sommer innrømmet Nortura grønnvasking, etter uheldig kommunikasjon fra en annonse for svinekjøtt i 2019. Annonsen ble en lærepenge, og Nortura tok oppvasken etter grønnvaskingen. Kjell S. Rakkenes vil ta oss med på en bærekraftreise om hva som gikk galt og hva de har jobbet med siden annonsen.
NATURLI’s plantebaserte reise
NATURLI’ fra Orkla har satset på å involvere forbrukere i alt fra produktutvikling, til kommunikasjon og aktiviseringstiltak. Markedssjef for NATURLI’ forteller hvordan de har gått frem, lært underveis og brukt forbrukerinvolvering til å bygge preferanse til merket.
Camilla Elise Berg, Daglig leder
Marte Alstad Hansen, Kreativ leder
Nicolai Mathiesen, Daglig leder og gründer Hanne-Lene Dahlgren, Bærekraftsjef og gründer
Grønn påvirkningskraft
Hvordan får du folk til å endre vaner? Du får med deg folka de lytter til. Mange influensere har sterke kommunikasjonsevner og når viktige målgrupper. Så hvordan kan vi bruke de kreftene for å få en grønnere fremtid? Team Tomorrow er landets første influenserbyrå som setter grønne krav til alle samarbeid. På Green Camp vil de dele hvordan de jobber med noen av landets høyeste og viktigste stemmer på laget.
Lørdagsrådet - bærekraftspesial
Lørdagsrådet med Live Nelvik i spissen skal sammen med tre rådgivere runde av Green Camp med en bærekraftspesial. Har du spørsmål om bærekraftutfordringer på din arbeidsplass, om hvordan du skal håndtere vanskelige kollegaer, om smugspising av burger når du egentlig er vegetarianer, om hvordan du skal håndtere at selskapet ditt bare later som det er opptatt av bærekraft? Eller er du kanskje forelsket i en kollega? Rådgiverne er klare for å ta opp alle slags problem. Har du spørsmål til Lørdagsrådet, grei ut og send til lr@nrk.no merket med «Green Camp».
Olav Vs gate 4, 0161 Oslo