Bli medlem
Skjermbilde 2020-04-20 kl. 16.20.27

 

 

 

Hvordan bygge merkevare i E-sport-universet

Fredag 13. november

 

Meld deg på her

 

E-sport vokser! Ikke bare som hobby for de unge, men også som en kommersiell arena for merkevarer. Men hvordan navigerer man best mulig i dette universet med både stor og liten annonsør-pengesekk? I følge Nordavind, Norsk Toppfotball, NFF og Santander ligger hemmeligheten i å først og fremst skape gode opplevelser på målgruppens premisser.

På dette frokostmøtet vil Nordavind gi deg innsikt om markedspotensialet som ligger i E-sport og hva de unge mellom 16 og 35 er opptatt av, fulgt av Norsk Toppfotball som vil dra deg gjennom caset eSerien og hvordan de har bygget et konsept og et tilhørende univers fra bunn. Til slutt vil Santander dele hvordan de har jobbet strategisk og operativt som merkevare og annonsør inn i denne miksen slik at du kan ta med deg konkrete tips til din egen merkevarestrategi.

 

På scenen møter du: 

Anna Berndtsson

Head of Marketing & Sponsorships at Santander

Martin Ygre

Markedssjef i Norsk Toppfotball

Mats Theie Bretvik

Head of eFootball and Gaming, Norges Fotballforbund

Steffen Willumsen

Markedssjef i Nordavind DNB

 

Program

08.00
Dørene åpner
Vi mingler og spiser nydelig frokost sammen, levert av Gastro Catering. Vi oppfordrer alle til å være tidlig ute slik at man får tid til å nyte mat og selskap.
08.30
Foredraget begynner
Nordavind, Norsk Toppfotball og Santander deler sine tips om hvordan man bygger merkevare i E-sport-universet
09.30
Vi runder av
God helg!

 

Frokostmøtet avholdes på Vika Kino 

Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo

 

 

 

 

Meld deg på her: