esport-1640x856 – 1-1

 

 

 

Hvordan bygge merkevare i E-sport-universet

 

Logg inn på MFO Innsikt her

 

E-sport vokser! Ikke bare som hobby for de unge, men også som en kommersiell arena for merkevarer. Men hvordan navigerer man best mulig i dette universet med både stor og liten annonsør-pengesekk? I følge Nordavind, Norsk Toppfotball og Santander ligger hemmeligheten i å først og fremst skape gode opplevelser på målgruppens premisser.

På dette frokostmøtet vil Nordavind gi deg innsikt om markedspotensialet som ligger i E-sport og hva de unge mellom 16 og 35 er opptatt av, fulgt av Norsk Toppfotball som vil dra deg gjennom caset eSerien og hvordan de har bygget et konsept og et tilhørende univers fra bunn. Til slutt vil Santander dele hvordan de har jobbet strategisk og operativt som merkevare og annonsør inn i denne miksen slik at du kan ta med deg konkrete tips til din egen merkevarestrategi.

Se webinaret på MFO Innsikt

På scenen møter du: 

Anna Berndtsson

Head of Marketing & Sponsorships at Santander

Martin Ygre

Markedssjef i Norsk Toppfotball

Stein Wilmann

General Manager, Nordavind

 

Meld deg på her: