Bli medlem

 

 

 

 

Bestill kurset her

 

Trykk på knappen over og send oss en e-post med:

1. Navn og hvorvidt du er MFO-medlem eller ikke 
2.Hvilken e-postadresse du ønsker å motta kurset på
3. Hvilken e-postadresse du ønsker faktura sendt til

 
 
Digitalt kurs med Inbound
 
Stadig flere bedrifter bruker innholdsmarkedsføring som strategi for å skape vekst. I dette kurset vil du få en innføring i de mest sentrale pilarene som utgjør en god innholdsstrategi. 
 
Målet er at du etter å ha vært med på kurset har et tydelig bilde av hva som skal til slik at du selv kan komme i gang med å legge en innholdsstrategi. 

Kurset fokuserer på B2B, men vil også være nyttig for deg som jobber i en B2C-bedrift. 
 
 
Dette vil du lære om: 
  • Målsetting. Hva ønsker du egentlig å oppnå med innholdsstrategien? (f.eks merkevarebygging, leads, bedre salgsprosesser etc)
     
  • Kartlegging av målgruppe/r. Hva kjennetegner drømmekundene dine, enten de er bedrifter eller privatpersoner? (kjøpsreise, søkeatferd, plattformer etc)
     
  • Kartlegging av konkurransebilde. Hva gjør konkurrentene dine og hvordan skal du finne din posisjon blant disse
     
  • Innholdsproduksjon. Hvordan bestemmer du hva du skal produsere av innhold? (tematikk, formater etc)
     
  • Distribuering av innholdet. Med produksjon av innholdet har du kommet halvveis. Hvilke formater skal du bruke og hvilke kanaler skal innholdet deles i?

  • Måling av innholdet. Hvordan holder du kontroll på hva som fungerer og ikke? 
 
Om Inbound
 
Inbound er et markedsføringsbyrå spesialisert på inbound marketing, som bygger på en metodikk hvor innhold står sentralt. Siden 2015 har vi laget innholdsstrategier for en rekke bedrifter som ønsker en mer skalerbar måte å drive med markedsføring og salg. 
 
Om kursholder
 
Camilla Tryggestad Visjø er salgs- og markedssjef og partner i Inbound. I flere år har hun ledet en rekke bedrifters satsing på innholdsmarkedsføring, og er spesielt opptatt av å hente ut gevinster som oppstår når salg og marked jobber tett. Camilla er utdannet siviløkonom og journalist, og jobbet i flere år i VG og E24 før hun begynte i Inbound. 
 

MFO KURSSERIE

"Hvordan legge en innholdsstrategi som selger" er en del av kursserien Innholdsmarkedsføring og e-handel. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

Kjøper du 4 eller flere moduler får du 1 modul inkludert i prisen 

Kjøper du alle 7 modulene får du 2 moduler inkludert i prisen 

Trykk her for å benytte deg av rabatten og les mer om kursene. 

mfo-kurs-liste-4

 

 

Ønsker du å bestille kurset? 

Send oss en mail på info@mfo.no