Mye blir snudd opp ned i den situasjonen vi er inne i nå. Kantar jobber nasjonalt og internasjonalt med å skaffe innsikt om de endrede forutsetningene som koronakrisen skaper. Dette er et webinar som handler om hvordan norske bedrifter kan og bør tenke om kommunikasjon og merkevarer i disse tider.
Kommunikasjonsbudsjetter i krisetider – mulighet til å spare eller til å vinne? v/Ingvar Sandvik
Ingvar vil snakke om hvorfor krisesituasjoner ikke er tiden for å kutte reklameinvesteringene. Erfaring viser at merker som relativt sett investerer mer i slike situasjoner kommer bedre gjennom krisen.
Ingvar er direktør for Innovasjon & Marketing i Kantars mediedivisjon. Han har jobbet tett med en lang rekke av Norges største annonsører og er en mye brukt foredragsholder når det gjelder medier, reklame og kommunikasjon.
Hvordan navigere merkevaren gjennom koronakrisen? v/Eirik Friberg Ekrann
Eirik vil snakke om merkevarestrategi i lys av Koronasituasjonen. Krisen utgjør en utfordring for norske merkevarer, men også potensielt en mulighet. Hvordan navigerer man med kløkt i disse usikre tidene?
Eirik er strategidirektør i Kantar og har jobbet som strategisk rådgiver for en lang rekke norske og internasjonale merkevarer og er en mye brukt foredragsholder når det gjelder merkevarestrategi.
Webinaret er forbeholdt MFO-medlemmer.
Link til webinaret vil bli sendt ut på mail i forkant.