Digitalt kurs

Send en mail på info@mfo.no om du ønsker å bestille opptak av kurset

Medlem: 390,- eks mva

Ikke-medlem: 1250,- eks mva

 

 
Best practice, siste nytt, dos and dont's i Facebook og Instagram.

 

Dette kurset serverer deg de kritiske spørsmålene som trengs for å kunne gjøre gode velinformerte medieinvesteringer for ditt byrå eller din organisasjon.

Gode digitale strategier må lene seg på god datainnsamling og aktivering som kan hjelpe oss å ta de riktige valgene når det kommer til mediekjøp, kreativer og mediabudsjett.

Kurset passer for deg som jobber operativt med Facebook/Instagram og vil være nyttig for deg som  jobber med alt fra Ecom til Lead generation eller vil bygge generell merkekjennskap.

Hvorfor er dette viktig?

Markedsføring blir mer og mer komplekst. Der det viktigste før var å finne ut hva slags pris man ønsket å betale for X antall visninger til hvilken målgruppe, er det viktigste i dag å definere hva slags signaler man kan gi til algoritmene som best representerer din bedrifts KPIer.

Sosiale medier i dag sitter på enorme mengder data og kan i stor grad avgjøre om merkevarer har et bra eller dårlig år. Riktig bruk av kanalens styrker kan gi deg mye igjen for hver mediekrone. Viktigheten av å ha et bevisst forhold til hva som skjer innenfor privacy & data og dets påvirkning på kanalens egenskaper vil avgjøre om man får brukt en av verdens største sosiale nettverk til sin fordel.
 

Dette er noe av det du sitter igjen med etter kurset:

  • Hvordan sette gode KPIer og gjøre god markedsevaluering
  • Strategiske spørsmål man må stille til sine organisasjoner og samarbeidspartnere
  • Hvordan man best jobber med datainnsamling + aktivering og hvorfor dette er viktig
  • Hvordan man best bruker signaler for å informere algoritmene
  • Hvordan man måler, tester og forbedrer kreativer i sosiale medier
  • Hvordan går man frem for å gjøre mediekjøp mest mulig effektivt 

Kursholdere:

John Erik Karlsen, Department Head, Precis Oslo

  • Jobbet i Precis i 4,5 år, initielt som en performance expert
  • Leder idag markedsføringsavdelingen i Oslo som teller over 30 eksperter.
  • Strategisk rådgiver på våre største prosjekt
  • Utvikler og implementerer våre strategiske rammeverk på tvers av alle teams

Olivia Lasky, Global Paid Social Lead, Precis

  • Jobber idag med å drive Paid Social som fagområde på tvers av alle land og kontor Precis er tilstede i.
  • Jobbet i Precis i 4,5 år, først som Senior Digital Specialist med spesialisering innen Facebook
  • Amerikaner med hobby innenfor språk og oversettelser
  • Bakgrunn fra den amerikanske start-up scenen. Har erfaring fra 2 US Tech start-ups + Microsoft

 

Om Precis Digital

Precis er et full-service-byrå innen digital marketing med et helhetlig perspektiv som knytter sammen ulike disipliner for å kunne hente ut det full markedspotensialet for våre kunder. Dette innebærer alt fra strategisk og langsiktig arbeid med digital modenhet, automasjon og data forvaltning, til medieplanlegging, merkevarebygging, betalt og organisk performance marketing, samt kreativ utvikling, produksjon og optimering, content marketing, CRO og en hel del andre spennende saker. Eksempler på noen av våre kunde case kan utforskes nærmere på nettsiden: Precisdigital.com


MFO KURSSERIE

"Performance i Snapchat" er en del av kursserien Performance i SoMe. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

Kjøper du alle 5 modulene får du 1 modul inkludert i prisen.

Trykk her for å benytte deg av rabatten og les mer om kursene. 

mfo-kurs-performance-i-some-1