b2b-1-fb-cover-2

 

 

 

B2B på LinkedIn:
Målrettet annonsering som bidrar til vekst

Onsdag 17. juni

 

Meld deg på her

 

Hvordan kan norske B2B markedsførere påvirke selskapets vekstutsikter gjennom markedsføring på LinkedIn? 

En av hovedutfordringene innenfor B2B-markedsføring er underinvesteringer i merkevaremarkedsføring, noe som kan påvirke selskapenes vekstutsikter. Det er den klare konklusjonen fra ny forskning som ble utført av annonse-effektguruene Les Binet og Peter Field på vegne av LinkedIns B2B-institute. I dette webinaret gir Tina deg innsikt i hva som er viktig å fokusere på for å skape vekst gjennom B2B markedsføring. 

I del to av webinaret går Tobias Limseth gjennom konkrete caser og og gir deg eksempler på hva som faktisk funker - og hva som ikke funker på LinkedIn. 

Tina Rødahl er ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge gjennom deres partnerskap med AdColony. Hun har lang erfaring fra teknologi- og mediebransjen og brenner for at kommunikasjon og løsninger spisses på brukernes premisser. Hun er også ambassadør for LinkedIns B2B-institute, som samarbeider med ledende eksperter innen akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging på markedsføring, produkt, salg, bedriftskommunikasjon og talentutvikling.

Tobias Limseth jobber til daglig som Head of Social for Publicis Media (Starcom, Zenith, Kitchen og MSL) og har erfaring fra B2B kampanjer for flere store Norske annonsører som Norsk Hydro, Telenor Mobil og Telenor Bedrift. 

Webinaret er gratis for medlemmer og bindende for ikke-medlemmer.

Link til webinaret vil bli sendt ut på mail i forkant

 

Program

09.00
Webinaret starter
Det vil være mulig å stille spørsmål underveis
09.45
Spørsmål?
Tina og Tobias besvarer de viktigste spørsmålene som har kommet inn
10.00
Takk for i dag!
Vi ønsker hverandre en god dag!

 

Meld deg på her: