Markedsføreren 2022 - cover

 

 

 

 

 

 

 

 

Resultatene er inne!

Markedsføreren 2022

Opinion oppsummerer svarene fra undersøkelsen i webinaret under - tilgjengelig for alle. Rapporten i sin helhet er kun tilgjengelig for MFO-medlemmer, logg deg på MFO Innsikt her for å lese rapporten.Medlem av MFO, men ikke tilgang til Innsikt? Send en mail til info@mfo.no

Denne våren sendte vi ut en anonym undersøkelse til Markedsforbundets medlemmer over hele landet. Markedsforbundet er en frittstående, ideell organisasjon som skal arbeide for å øke bruken av og forståelsen for profesjonell markedsføring i Norge. Forbundet er paraplyorganisasjon for fire lokalforeninger i Norge; Trondheim, Bergen, Oslo og Stavanger.

Målet med undersøkelsen var å gi markedsføreren en solid rapport med nyttig innsikt og solid argumentasjonsgrunnlag. 

Svarene fra undersøkelsen er nå analysert og satt i system. For å gjøre det enklest mulig for deg å ta statistikken i bruk har vi laget et webinar som presenterer funnene.

Webinaret er kun 18 minutter langt og gir deg blant annet svaret på: 

  • Fordeling av markedsbudsjett
  • Lønnsnivå
    • i ulike grupper
    • i ulike roller/titler
    • i ulike regioner
  • Fremtidsfokus
  • De tre viktigste funnene fra undersøkelsen

 

På webinarscenen får du høre fra: 

  • Tove Botnen, Seniorrådgiver, Opinion
  • Line Enger Bjerke, Analytiker, Opinion