Martach cover ny

 

 

 

Frokostmøte

8. mars 2023 - Vika Kino
Klokken 09.00 - 10.00

 

Meld deg på her

 

Hva må du som markedsfører kunne om MarTech?

MarTech er et fagutrykk og et område som har vokst kraftig gjennom de siste årene. Markedsførere blir omtrent daglig presentert for nye selskap som kan bistå i å løse deres utfordringer med bruk av ulik teknologi. Teknologi som skal bidra inn i deres kommunikasjons og forretningsmål på en mer effektiv måte enn det gjøres i dag.

 

Men hva er egentlig MarTech, og hvordan ser dette landskapet ut? Er det kun store internasjonale aktører som opererer i dette økosystemet, eller har vi noen nordiske aktører som det er mulig å jobbe tett med? Hvilke løsninger passer meg og min markedsavdeling med de målene vi har? Og er det noen merkevarer i Norge i dag som har implementert dette på en god måte og vet litt hva de snakker om?

For dagens markedsfører er dette spørsmål som er komplekse og ofte for store til å sette seg inn i. Da kicker fort latskapen inn og vi skyver dette enten fram i tid eller over på noen andre. 2023 er året vi ikke lenger kan skyve det bort og derfor ønsker vi å sette fokus på dette.

Forbered deg på å lære noe nytt og komme ut med masse inspirasjon etter frokostmøtet!

Agenda

Ole Martin Evensmo er Administrerende direktør i Springboard Martech og i Martech24.com. Han skal forklare hva MarTech faktisk er og fortelle om hvordan dette landskapet ser ut.

Thomas Bjerkeli og Sara Saeme – fra Publicis vil så ta oss videre og snakke om hvordan man går fra å legge en strategi rundt Martech til den faktiske implementeringen. De vil også gå gjennom noen caser på hvordan MarTech er tatt i bruk på en god måte.

Avslutningsvis vil Per fra Strim og Geir Vikane fra Red vise hvordan Strim har brukt martech til å løpende modellere effekt og gjennom det gjort smartere medieinvesteringer.

På scenen får vi høre fra

 

Martach 1x1 per og geir

 

Martach 1x1 Ole-1

 

Martach 1x1 Thomas og Sara

 

 

Meld deg på her: