Group 1518

 

Frokostmøte - Colosseum Kino

29. oktober klokken 09.00 - 12.00

 

MFO Kanalbattle
 
Den 29. oktober skal vi igjen bevitne kanalenes viktigste pitch i løpet av året, og vi har gleden av å invitere deg til en morgen hvor 10 utvalgte kanaler skal battle om å vinne årets kanalbattle 2025.
 
10 utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i deres kanal, slik at de som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for sin bedrift. 
 

Årets 10 kanaler:

Aller Media, Acast, Amedia, TV2, Schibsted, Snapchat, Media Direct Norway, Bauer Media Outdoor, Viaplay Group/P4 og TikTok!

I år som i fjor vil kanalene måtte besvare en spesifikk brief, og som i fjor vil vinneren avgjøres av både publikumsstemmer fra salen og fra dem som følger oss hjemmefra, i tillegg til en kompetent fagjury.

Vi satser igjen på et fullsatt Colosseum denne morgenen og gleder oss til å se deg der!
 

CASE - MFOrsikring
 

Samfunnsutviklingen de siste 10–15 årene har skapt risikoområder som ikke dekkes av tradisjonelle forsikringer. Digitalisering, klimaendringer, nye familiestrukturer og endrede livsstilsmønstre åpner for forsikringsprodukter som treffer udekkede behov.

Fra januar 2026 lanseres 4 nye forsikringene til hele Norges befolkning. Vi ønsker å lansere produktene til MFOrsikring i denne perioden (januar – mars 2026) for å sikre at noen av produktene er top of mind før høysesong for norske klimaendringer og bryllup/forlovelse. De to andre forsikringene er ikke like sesongbaserte, men de skal like fullt lanseres i samme periode.

 

Forsikringer:Kvadrat (16)

1. Cancelled – Omdømme- og Nettforsikring

2. KlimaNoia – Forsikring mot Ekstremvær

3. Kjærlighet er mer enn forelskelse – Forlovelses- og Bryllupsforsikring

4. Jeg orker ikke mer! – Familieavlastningsforsikring

 

Les hele briefen her

Kanalbattle 2024

 

Årets konferaniser 

Marius Thorkildsen er tidligere markedssjef i Aftenposten, med erfaring fra både reklame- og mediebyrå. I dag er han standup-komiker og en av stemmene bak NRK-podkasten Desken brenner, som har over 80 000 ukentlige lyttere.
 
Med sin blanding av humor og skarpe bransjeobservasjoner skal han lose Kanalbattle trygt og morsomt i havn.
 
 
 
Årets  kanalrepresentanter

 

Frame (1)

 

Group 1368 (1)

 

Frame (3)

 

Group 1393

 

Group 1408-1

Group 1380 (8)

 

Frame (6)

 

Group 1500

Frame (5)

 


ÅRETS FAGJURY

 

Group 1386 (1)

 

Group 1385 (2)

Group 1410 (1)

 

Group 1388 (2)

 

Group 1384 (1)

 

Frokostmøtet avholdes på Colosseum Kino

Fridtjof Nansens vei 6, 0369 Oslo

 

 

 

 

Kanal ny