Bli medlem
Facebook_Event_Sirkler

MFO Sessions - kun 25 plasser!

MFO sessions er en firedelt kursserie som tar for seg de aller viktigste grunnpilarene innen markedsføring. Du kan melde deg på én, to, tre eller fire deler. Vår anbefaling er å melde seg på alle fire. Vi skal gjennom følgende sessions: 

Session1: Merkevare - Innsikt og posisjonering
Session 2: Marketing driving business
Session3: Årshjulet - slik lager du markedsplan, kampanjer og aktiviteter
Session 4: Måling av effekt i markedskommunikasjon

Meld deg på her

Priser: 
Per session medlem: 990 kr eks mva
Pakkepris medlem (4 for 3): 2970 kr eks mva

Per session ikke-medlem: 1990 kr eks mva
Pakkepris for ikke-medlemmer (4 for 3): 5970 kr eks mva

Merk at kurset er fysisk og påmelding er bindende.
Vi forholder oss til myndighetenes retningslinjer og passer på at dette vil bli et trygt event for deg.

 

Instagram_Title_Post-1

 

Fire eksklusive samlinger 
med det beste av ny fagkunnskap, verktøy og grundig erfaringsdeling med andre markedsførere

Relevante hands-on verktøy som du kan bruke allerede dagen etter

Mulighet for å drøfte utfordringer og muligheter med flinke folk fra ulike bransjer

 

MFO Sessions er delt opp i 4 samlinger: 

 

Session 1: Merkevare - Innsikt og posisjonering

23.09.2020, kl. 12.00-15.30

 

I Session 1 vil du få konkret metodikk til å segmentere dine kunder basert på dype, emosjonelle motivasjoner. Vi vil gå dypt inn i hva en innsikt egentlig er, og utfordre oss selv på hva vi egentlig selger. En intensiv, case-basert og meget interaktiv Session!

Kristian er en erfaren markedsfører som har utviklet internasjonale og nasjonale markedsstrategier i mer enn 25 land på 4 kontinenter for merkevarer som: Coca-Cola, IKEA, Danone, VG, Carlsberg, Groupama, TGI Fridays, LEON, Tine, Innovasjon Norge med flere.

Foredragsholder_Session_1_Min_v2

Session 2: Marketing driving business

07.10.2020, Kl. 12.30-15.30

 

I Session 2 vil vi gå igjennom hvordan man skal knytte marked- og merkevarestrategi opp mot forretningsstrategi. Samtidig vil vi gå igjennom ulike vekstrategier basert på ulike markedssituasjoner.  Fokuset vil være «marketing driving business»!

Hanne Nordstrøm-Ness er markedsdirektør i Vipps og vant i 2018-2019 prisen for årets foredragsholder. Vipps har under hennes ledelse vunnet Gulltaggens ærespris for bruk av innovasjon, teknologi og markedsføring som går hånd i hånd.

Foredragsholder_Session_2_Min

Session 3: Årshjulet - slik lager du markedsplan, kampanjer og aktiviteter

28.10.2020, Kl. 12.30-15.30

 

Session 3 er delt i to. I første del går vi igjennom ulike metoder for å skape kampanjer og markedsaktiviteter basert på merkevarestrategien. I andre del går vi igjennom et rammeverk for å sette opp en praktisk og tydelig markedsplan for din merkevare, går igjennom hvilke valg du har og gir deg innsikt i hvordan du bør prioritere.

Knut Helge Risheim er en lidenskapelig utvikler av digital virksomhet som elsker innovative ideer. Han har erfaring fra markedsføring og salg på annonsørsiden, kundestyring, transformasjon og teknologi på byråsiden, og har utdanning innen merkevarekommunikasjon, markedsføring og produktdesign.

Foredragsholder_Session_3_Min

Session 4: Måling av effekt i markedskommunikasjon

25.11.2020, Kl. 12.30-15.30 

 

Session 4 handler om hvordan du skaper kommunikasjonskonsepter og hvordan du bør måle og dokumentere effekten av markeds- og kommunikasjonsplanen din.

Glenn Myklebust er CEO og grunnlegger av analysebyrået Spect8, og har tidligere jobbet i Brandr, en del av WPP, som er verdens største leverandør av tjenester innen marketing, data og innsikt.

Foredragsholder_Session_4_Min_v2

PROGRAM

12.30 (Session 1: 12.00)
Introduksjon
12.40
Teori og metodikk
13.40
Workshop
Vi jobber med egne merkevarer
14.40
Presentasjon
15.30
Takk for idag!
Vi ønsker hverandre en god dag!
 

Kursted: Pakkhuset
Nedre Slottsgate 2C, 0153 Oslo
Inngang fra Kongens gate 3

 

 

MELD DEG PÅ HER.

Vær rask, det er svært begrenset antall plasser!