Nyny

 

 

 

Frokostmøte

26. september - Klingenberg Kino
Klokken 09.00 - 10.30

Meld deg på her

 
Det er ikke hva kunden gjør som er poenget. Det er hvorfor de gjør det. Ja, produktet ditt blir kjøpt – men hva er motivasjonen bak?
 
Bli med på et inspirerende frokostmøte hvor du får lære mer om norske segmenter og deres psykologiske profil basert på ny og oppdatert forskning.

På frokostmøtet får du presentert innsikter fra en norsk database på 20,706 mennesker som har svart på 8.000 spørsmål. Du vil få konkret metodikk du kan bruke med en gang du kommer tilbake på kontoret. Du vil også bli inspirert av praktiske eksempler fra Norge og internasjonalt.
 
Hovedforedragsholder, Kristian W. Majer fra Motivation Branding, har jobbet i over 45 land med merkevarestrategier for merker som IKEA, Carlsberg, Coca-Cola, Danone, reMarkable, VG, Autostore, Nettbil og mange flere. I tillegg jobber han som visiting professor og foreleser på MBA nivå. 
 
Vi får også besøk av den norske suksesshistorien Recharge Health. De har fått med seg noen av verdens største, norske stjerner som deres ambassadører: Martin Ødegaard, Casper Ruud og Suzann Pettersen for å nevne noen. På scenen får du høre fra CMO Even Fusdahl Hulleberg som skalerer selskapet i Skandinavia og globalt. Even skal fortelle om sin reise fra å tidligere se sine kunder som kategorikunder, mens de nå bruker motivasjoner for vekst. De vil ta med praktiske eksempler på alt fra «fuck ups» til suksesser, som vi alle kan lære av. 
 
Meld deg på til et energisk, kunnskapsrikt, tankevekkende og morsomt seminar med MFO den 26. september!

Agenda: 

09.00 Velkommen til frokostmøte
09.05 Introduksjon Motivation Branding og Recharge Health
09.08 Motivation Branding - metodikk, data og innsikt
09.45 Recharge Health -
implementering, suksesser og fuck ups…
10. 05 Motivation Branding - merkevarestrategi med eksempler 
10.20 Spørsmål fra salen
10.30 Takk for i dag

 

Hvordan øke din rekkevidde og innflytelse i B2B-verden?

I Sarahs presentasjon vil vi utforske den fascinerende verdenen innenfor B2B-merkevarevekst og fordype oss i det kritiske konseptet 'Mental Tilgjengelighet.' Vi vil avdekke innsikten og funnene fra LinkedIns anerkjente Ehrenberg Bass Institute for å forstå hvordan B2B-merker kan øke sin rekkevidde og innflytelse. Du vil lære praktiske strategier og få key takeaways for å gjøre merkevaren din mer synlig og minneverdig hos din målgruppe.

Group 1134

 

 

Marketing to a marketing-proof audience

Nordic Semiconductor kommuniserer med et “markedsføringsskeptisk” publikum – nemlig ingeniører. Hvordan kan markedsførere lykkes med å engasjere seg mot et publikum som aktivt unngår direkte markedsføring? I sitt foredrag deler David Stone sitt perspektiv fra tiden han har ledet den globale markedsavdelingen hos Nordic Semiconductor. Nordic Semiconductor er et norsk selskap som spesialiserer seg på trådløs kommunikasjonsteknologi som driver tingenes internett (IoT). Nordic ble etablert i 1983 og har mer enn 1500 ansatte over hele verden. Nordics prisbelønte Bluetooth Low Energy-løsninger var banebrytende innen trådløst med ultralav strøm, noe som gjorde selskapet til en global markedsleder.

Group 1135

 

 

Salg & marked i skjønn symfoni 

Lurer du på hvordan salg og marked på best mulig måte kan oppnå suksess sammen? Ashkan Parvizian, Fungerende Markedssjef i Inbound viser oss hvordan vi kan bryte ned siloer og jobbe systematisk med Sales & Marketing alignment innenfor B2B-segmentet.

Inbound

 

Agenda


08.15: Dørene åpner på Vika Kino 
09.00: Velkommen til frokostmøte
09.05: Schibsted 
09.25: Randi Regnskap 
09.45: LinkedIn
10.05: Pause 
10.15: Nordic Semiconductor 
10.35: Inbound 
10.55: Spørsmål fra salen 
11.00: Takk for i dag 

 

Meld deg på her:

 
 

Frokostmøtet avholdes på Klingenberg Kino.