Bli medlem
mfo-conversonista-header

 

 

 

 

Meld deg på her

 

Kurset er delt inn i tre deler, kursene er lagt opp til at man både kan ta de som en serie men også enkeltvis. Mer informasjon om hver kursdel kommer.

Del 1: 5. mai - Forbrukerpsykologi

Del 2: 26.mai - UX-prinsipper

Del 3: 9.juni - CRO

 

 

Digitale kurs med Conversonlista

Varighet: 09.00 - 10.15

Diskusjon og spørsmål: 10.15 - 10.45

 

Som markedsfører er din oppgave å drive trafikken inn til nettsiden eller den fysiske butikken. I en fysisk butikk i dag jobbes det mye med hvordan inngangen skal se ut, hvordan layouten og markeringen i butikken skal være for at kunden enkelt finner frem til de ønsker, samt at de forhåpentligvis oppdager andre produkter de tar med seg. Man har fokus på first buy, last buy og facing av produkter. Akkurat den sammen jobben er det viktig å gjøre på nettsiden din, men her kommer ikke nødigvis alle kundene inn via hovedinngangen.

  • Hva skal til for å konvertere/selge på nettsiden deres i dag?
  • Finner kundene dine produktene eller tjenesten de er på jakt etter?
  • Tilbyr vi kunden ekstra tjenester eller produkter som kan være relevant, uten å forstyrre kjøpsprosessen?
  • Når kunden skal gjennomføre en handling, er det en intuitiv og friksjonsfri opplevelse?

Alt dette og mer er det viktig å fokusere på i dag, for å få mest mulig igjen av hver markedskronebrukt, samt sikre en god kundeopplevelse.

I løpet av disse kursene skal du ha fått en bedre forståelse av konsumenter sin irrasjonelle, spontane og målorienterte oppførsel. Du skal ha et bedre grunnlag for å optimalisere ROAS, samt forståelse for hvordan starte å optimalisere nettsiden ytterligere for økt konvertering og tilfredse kunder.

 
Enes Terzic
: Enes har jobbet med UX design og marketing i over 17 år. Han jobbet i Red gruppen 5 år med UX, CRO og AD. De siste 2 årene har han jobbet i Conversionista, hvor han blant annet har holdt flere kurs om UX design og forbrukerpsykologi. Han har også jobbet med et av Nordens største flyselskaper på CRO, hvor det ble gjennomført over 100 A/B tester.

Conversionista:
Conversionista er Skandinavias største konverteringsteam, som er lidenskapelig opptatt av å skape gode nettsider og kundeopplevelser.  

 

Opptak av kursene vil bli sendt ut i etterkant. Slik at du kan se det akkurat når det passer for deg. 


MFO KURSSERIE

"Optimalisering av nettside" er en del av kursserien Innholdsmarkedsføring og e-handel. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

Som medlem av MFO får du rabatt ved å melde deg på flere kurs i serien.

Kjøper du 4 eller flere moduler får du 1 modul inkludert i prisen 

Kjøper du alle 7 modulene får du 2 moduler inkludert i prisen 

Trykk her for å benytte deg av rabatten og les mer om kursene. 

mfo-kurs-liste-4

 

 

Meld deg på her: