Ønsker du å bestille opptak av en eller fler av kursene? 

 

Bestill opptak her

 

Her kan du bestille opptak og presentasjon fra alle kursene.

Kurset er delt inn i tre deler.

Del 1: 5. mai - Forbrukerpsykologi

Del 2: 26.mai - UX-prinsipper

Del 3: 9.juni - CRO

 

Slik bestiller du:

  • Trykk på knappen over
  • Skriv hvilke deler du ønsker å bestille
  • Skriv om du er medlem eller ikke-medlem
  • Legg ved fakturainformasjon

Pris: 

Medlem: 1000,- eks mva

 

Digitale kurs med Conversonlista

Som markedsfører er din oppgave å drive trafikken inn til nettsiden eller den fysiske butikken. I en fysisk butikk i dag jobbes det mye med hvordan inngangen skal se ut, hvordan layouten og markeringen i butikken skal være for at kunden enkelt finner frem til de ønsker, samt at de forhåpentligvis oppdager andre produkter de tar med seg. Man har fokus på first buy, last buy og facing av produkter. Akkurat den sammen jobben er det viktig å gjøre på nettsiden din, men her kommer ikke nødigvis alle kundene inn via hovedinngangen.

  • Hva skal til for å konvertere/selge på nettsiden deres i dag?
  • Finner kundene dine produktene eller tjenesten de er på jakt etter?
  • Tilbyr vi kunden ekstra tjenester eller produkter som kan være relevant, uten å forstyrre kjøpsprosessen?
  • Når kunden skal gjennomføre en handling, er det en intuitiv og friksjonsfri opplevelse?

Alt dette og mer er det viktig å fokusere på i dag, for å få mest mulig igjen av hver markedskronebrukt, samt sikre en god kundeopplevelse.

I løpet av disse kursene skal du ha fått en bedre forståelse av konsumenter sin irrasjonelle, spontane og målorienterte oppførsel. Du skal ha et bedre grunnlag for å optimalisere ROAS, samt forståelse for hvordan starte å optimalisere nettsiden ytterligere for økt konvertering og tilfredse kunder.

 
Enes Terzic
: Enes har jobbet med UX design og marketing i over 17 år. Han jobbet i Red gruppen 5 år med UX, CRO og AD. De siste 2 årene har han jobbet i Conversionista, hvor han blant annet har holdt flere kurs om UX design og forbrukerpsykologi. Han har også jobbet med et av Nordens største flyselskaper på CRO, hvor det ble gjennomført over 100 A/B tester.

Conversionista:
Conversionista er Skandinavias største konverteringsteam, som er lidenskapelig opptatt av å skape gode nettsider og kundeopplevelser.  

 


MFO KURSSERIE

"Optimalisering av nettside" er en del av kursserien Innholdsmarkedsføring og e-handel. Denne kurserien legger seg på et medium+ nivå og passer for alle operative og generelle markedsførere. Det betyr at du har en god del erfaring, men ønsker å ta din kunnskap til neste nivå. 

mfo-kurs-liste-4