fm-podcast-fb-cover-sirkel-grønn

 

 

 

Podcast som kommersiell kanal

Torsdag 11. juni

 

Meld deg på her

 

Podcastmarkedet i Norge vokser i voldsom fart og stadig fler ønsker å utforske dette som markedsføringskanal. Helene Svabø er rykende fersk forretningsutvikler for podcast i Schibsted, og har det overordnede ansvaret for kommersiell produktutvikling på podcast. På dette Webinaret vil Helene dele sin erfaring fra Schibsted og fra sin egen podcast, Femihelse . Hun vil også dele noen enkle tips og triks til innhold og kommersialisering av denne kanalen.

Etter foredraget vil du sitte igjen med:
- En oversikt over hvordan podcastmarkedet i Norge ser i ut i dag
- Hva man bør tenke på når man bruker podcast som markedsføringskanal
- Hvordan man kan tenke rundt kommersialisering av podcast
- Og hva man bør tenke på når man om man ønsker å starte sin egen podcast


Helene har tidligere jobbet i markedsavdelingen til Google Norge, som markedsanasvarlig for digitale kanaler i SOS Barnebyer, og som innholdsrådgiver i Trigger og senest POL. Podcasten hennes  Femihelse, som drives sammen med ex- kollega fra Trigger Sigrun Stenseth, resulterte også i en bok ved samme navn høsten 2019.

Webinaret er gratis for medlemmer og bindende for ikke-medlemmer.

Link til webinaret vil bli sendt ut på mail i forkant. 

 

Program

09.00
Webinaret starter
Det vil være mulig å stille spørsmål underveis
09.45
Spørsmål?
Helene besvarer de viktigste spørsmålene som har kommet inn
10.00
Takk for i dag!
Vi ønsker hverandre en god dag!

 

Meld deg på her: