Podcastmarkedet i Norge vokser i voldsom fart og stadig fler ønsker å utforske dette som markedsføringskanal. Helene Svabø er rykende fersk forretningsutvikler for podcast i Schibsted, og har det overordnede ansvaret for kommersiell produktutvikling på podcast. På dette Webinaret vil Helene dele sin erfaring fra Schibsted og fra sin egen podcast, Femihelse . Hun vil også dele noen enkle tips og triks til innhold og kommersialisering av denne kanalen.
Etter foredraget vil du sitte igjen med:
Helene har tidligere jobbet i markedsavdelingen til Google Norge, som markedsanasvarlig for digitale kanaler i SOS Barnebyer, og som innholdsrådgiver i Trigger og senest POL. Podcasten hennes Femihelse, som drives sammen med ex- kollega fra Trigger Sigrun Stenseth, resulterte også i en bok ved samme navn høsten 2019.
Webinaret er gratis for medlemmer og bindende for ikke-medlemmer.
Link til webinaret vil bli sendt ut på mail i forkant.