Hele 95 prosent av nordiske markedsførere mener jobben de gjør har en høyere verdi i dag enn tidligere. Det er en økning på 14 prosent fra samme tid i fjor.
I dette webinaret deler vi innsikten fra 6000 markedsførere og over to billioner marketing touchpoints. Den folkekjære merkevaren Stokke vil også dele sine erfaringer med bruken av Martech for å forbedre sin kundereise.
Agenda:
- Introduksjon
- Funn fra den 8. versjonen av State of Marketing Report
- Stokke sin kundereise med Salesforce
- Key take aways
Merk: Stokke’s foredrag holdes på engelsk
Hvorfor skal du melde deg på?
- Forstå hva markedsførere rundt i verden fokuserer på for enten å bekrefte eller justere dine strategier og prioriteringer for 2023
- Forstår hvordan du kan forberede deg på en Cookieløs fremtid
- Hør om Stokke sine utfordringer og hvordan de har skapt en 'future proof' martech-løsning med CDP og Intelligence
- Hør hvordan Stokke skaper resultater ved å bli mer datadrevet og personalisert i sin markedsføring