bakgrunn final sd

 

 

 

Webinar

1. februar

09.00 - 09.30

 

Meld deg på her

 
Hele 95 prosent av nordiske markedsførere mener jobben de gjør har en høyere verdi i dag enn tidligere. Det er en økning på 14 prosent fra samme tid i fjor.

I dette webinaret deler vi innsikten fra 6000 markedsførere og over to billioner marketing touchpoints. Den folkekjære merkevaren Stokke vil også dele sine erfaringer med bruken av Martech for å forbedre sin kundereise.

Agenda:
  • Introduksjon
  • Funn fra den 8. versjonen av State of Marketing Report
  • Stokke sin kundereise med Salesforce
  • Key take aways
Merk: Stokke’s foredrag holdes på engelsk

Hvorfor skal du melde deg på?
  • Forstå hva markedsførere rundt i verden fokuserer på for enten å bekrefte eller justere dine strategier og prioriteringer for 2023
  • Forstår hvordan du kan forberede deg på en Cookieløs fremtid
  • Hør om Stokke  sine utfordringer og hvordan de har skapt en 'future proof' martech-løsning med CDP og Intelligence
  • Hør hvordan Stokke skaper resultater ved å bli mer datadrevet og personalisert i sin markedsføring
 

På webinarscenen får du høre fra:

 
Tarikk Chehade-Dennis
Senior Account Executive for Marketing Cloud, Salesforce

Kjartan Bjørnsten
Global Digital Media & CRM Director, Stokke

til nettside

 

Meld deg på her: