I dagens digitale tidsalder, hvor konkurransen er hard og informasjonen transparent og cookien dør, er det viktigere enn noen gang å skape personlige og relevante opplevelser for kundene dine.
Men hvordan kan du gjøre dette? Svaret ligger i førstepartsdata.
Førstepartsdata er informasjon som samles inn direkte fra kundene dine, for eksempel gjennom nettsteder, apper, e-post og sosiale medier. Ved å bruke denne informasjonen, kan du skape mer personlige og relevante opplevelser for kundene dine, øke lojaliteten og øke salget.
På dette seminaret vil vi høre fra ledende eksperter på området, Ida Kristin Malmberg - Nordic CRM Specialist i SATS og Håvard Uglem Hovdahl - Vice President Loyalty i Nordic Choice Hotels, som vil dele sine erfaringer og suksesser med bruk av førstepartsdata. Vi vil også få en presentasjon fra Pablo Rosales, Advisor i SEEN, nordens ledende leverandør av datadrevet video. Pablo vil snakke om hvordan personalisert video skaper høyere engasjement, bedre konvertering og mer relevante kundeopplevelser.
Målet er at du som markedsfører skal få verdifull innsikt og praktiske tips som du kan bruke i din egen markedsføring, uansett hvilken bransje du opererer i. Vi vil diskutere teknologier, metoder og beste practice for å hjelpe deg å utnytte potensialet i dine førstepartsdata.
Vi stiller som vanlig med frokost og kaffe. Velkommen!
Strawberry - Et univers av opplevelser
I Mai 2023 rebrandes det vi kjenner som Nordic Choice Hotels til Strawberry, og markerer med det en ny æra for selskapet.
For å utvikle selskapet videre skal de bredde både produkter og tjenester og utvide antall partnere og fordeler i lojalitetsprogrammet. Målet er å skape et økosystem med våre egne hotell, restauranter, barer, gym og spa - samt tilby bra opplevelser gjennom eksterne partnere som skal gjøre Strawberry størst på opplevelser i Norden. For det er nettopp det Strawberry skal bli. - Et univers av opplevelser for våre gjester og medlemmer.
Hvordan SATS treffer nerven hos sine medlemmer
Ida Malmberg, Nordic CRM Specialist i SATS skal fortelle om hvordan SATS har gått fra å skyte spurv med kanon i sin kommunikasjon, til å bli langt mer personaliserte og datadrevne i dialogen med sine medlemmer.
Tilbakemeldingene ikke latt seg vente på - både for de som trener ofte og for de som synes det er litt mer trått å komme seg til treningssenteret.
Bindende påmelding for ikke-medlemmer, medlemmer vil bli fakturert NOK 500 ved no-show (avmelding: info@mfo.no).