MODEL SIZE! ÅM frokostmøte 2025 (1000 x 1000 px) (3778 x 1290 px) (2)

 

 

 

Frokostmøte
Vika Kino 8. april kl. 09.00 - 10.30

Meld deg på her

Hva skiller de beste fra resten? Hvordan bygger du en merkevare som treffer nerven hos målgruppen?

Bli med på frokostmøte 8. april og få eksklusiv innsikt fra Årets Markedsfører 2024, Sats, og  Storebrand. De deler sine suksesshistorier, strategier og konkrete tips – slik at du kan ta din markedsføring til neste nivå!

 

Dette får du med deg:

SATS – Vinneren av Årets Markedsfører 2024 forteller hvordan de skapte suksess og stopp-effekt gjennom en strategi som engasjerte og ga resultater
Storebrand – Andreplassen deler sine viktigste læringer og hva som fungerte best for dem, og hvordan de utfordret bransjen de opererer i
Jurylederen Kristian Majer – Innsikt i hva juryen ser etter hos de beste, han deler Konkrete tips og inspirasjon – Ta med deg verdifulle læringer tilbake til din egen arbeidsplass

 

Den 6. mars 2025 ble SATS kåret til Årets Markedsfører etter en imponerende innsats gjennom 2024. De gikk til topps i sterk konkurranse med finalister som Storebrand, Wabba, Nille, Freia og Forsvaret. På dette frokostmøtet får du høre direkte fra vinnerne – hva de gjorde riktig, hvilke grep som ga effekt, og hvordan de jobbet internt for å lykkes.

Dette er en unik mulighet til å lære fra noen av Norges aller beste markedsførere og få faglig påfyll som gir deg et konkurransefortrinn.

På scenen får du høre fra: 

 

 

MOTIVATION BRANDING - Kristian Wulfsberg Majer, Daglig leder

Kristian er daglig leder i Motivation Branding som jobber etter visjonen: «Adferd er irrelevant. Motivasjon er alt.» Han har jobbet internasjonalt i over 30 land med merkevarestrategier for: IKEA, Coca-Cola, Carlsberg, reMarkable, Autostore, VG, Tine, Innovasjon Norge, Danone og mange flere. I tillegg jobber han som Visiting professor og foreleser på Masters og CEMS.

Kristian vil guide oss gjennom frokostmøtet og gi oss sitt unike innblikk i kåringen gjennom både sin erfaring som styremedlem i MFO over mange år, såvel som sin rolle som juryleder i årets kåring.


Majer

 

STOREBRAND - Joachim Skageng & Marianne Aune Solheim
 
Fra små kryp til stor vekst!
 
 Slik endret Storebrand kommunikasjonen vekk fra den viktigste salgsdriveren Storebrand forsikring hadde lenge brukt pris som hovedbudskap i sin markedsføring.
 
Det ga vekst, men også utfordringer. De fremstod som "enda et forsikringsselskap" og tiltrakk feil kunder, samtidig som prisfokuset var i strid med merkevarestrategien. Dette caset handler om hvordan de tok et radikalt valg.

 

Storebrand

 

SATS - Rikke Skogen, Magnus S. Wettergreen & Adrien Bjørnskau
 
Everyone included - Til nye høyder i 2024
 
Etter en vellykket snuoperasjon etter covid og flere år med solid vekst, sto SATS i 2024 overfor en ny utfordring: Hvordan sikre bærekraftig lønnsomhet – samtidig som de gir enda mer tilbake til medlemmene?
 
I en bransje i stadig endring, med både nye og velkjente utfordringer, måtte de tenke smartere, bredere og mer innovativt. Dette er historien om hvordan de bygget videre på suksessen.
 

SATS-Mar-13-2025-02-38-36-6295-PM

 

Meld deg på her: