Hva skiller de beste fra resten? Hvordan bygger du en merkevare som treffer nerven hos målgruppen?
Bli med på frokostmøte 8. april og få eksklusiv innsikt fra Årets Markedsfører 2024, Sats, og Storebrand. De deler sine suksesshistorier, strategier og konkrete tips – slik at du kan ta din markedsføring til neste nivå!
✅ SATS – Vinneren av Årets Markedsfører 2024 forteller hvordan de skapte suksess og stopp-effekt gjennom en strategi som engasjerte og ga resultater
✅ Storebrand – Andreplassen deler sine viktigste læringer og hva som fungerte best for dem, og hvordan de utfordret bransjen de opererer i
✅ Jurylederen Kristian Majer – Innsikt i hva juryen ser etter hos de beste, han deler Konkrete tips og inspirasjon – Ta med deg verdifulle læringer tilbake til din egen arbeidsplass
Den 6. mars 2025 ble SATS kåret til Årets Markedsfører etter en imponerende innsats gjennom 2024. De gikk til topps i sterk konkurranse med finalister som Storebrand, Wabba, Nille, Freia og Forsvaret. På dette frokostmøtet får du høre direkte fra vinnerne – hva de gjorde riktig, hvilke grep som ga effekt, og hvordan de jobbet internt for å lykkes.
Dette er en unik mulighet til å lære fra noen av Norges aller beste markedsførere og få faglig påfyll som gir deg et konkurransefortrinn.