MODEL SIZE! ÅM frokostmøte 2025 (1000 x 1000 px) (3778 x 1290 px) (2)

 

 

 

Frokostmøte
Vika Kino 8. april kl. 09.00 - 10.30

Meld deg på her

 

Vil du lære hva som gjør de beste best? 

Hør fra juryleder for kåringen 'Årets Markedsfører'; Kristian W. Majer, hva som definerer et sterkt case, hva juryen vektlegger når de kårer vinnerne samt en oppsummering av de viktigste læringene på tvers av alle søknadene. 

Og ikke minst så vil både SATS og Storebrand presentere sine caser denne morgenen!
 
Dette vil være et frokostmøte med mye inspirasjon og læring fra noen av Norges råeste markedsavdelinger og markedshoder. Lær av de beste!

På scenen får du høre fra: 

 

 

MOTIVATION BRANDING - Kristian Wulfsberg Majer, Daglig leder

Kristian er daglig leder i Motivation Branding som jobber etter visjonen: «Adferd er irrelevant. Motivasjon er alt.» Han har jobbet internasjonalt i over 30 land med merkevarestrategier for: IKEA, Coca-Cola, Carlsberg, reMarkable, Autostore, VG, Tine, Innovasjon Norge, Danone og mange flere. I tillegg jobber han som Visiting professor og foreleser på Masters og CEMS.

Kristian vil guide oss gjennom frokostmøtet og gi oss sitt unike innblikk i kåringen gjennom både sin erfaring som styremedlem i MFO over mange år, såvel som sin rolle som juryleder i årets kåring.


Majer

 

STOREBRAND - Joachim Skageng & Marianne Aune Solheim
 
Fra små kryp til stor vekst!
 
 Slik endret Storebrand kommunikasjonen vekk fra den viktigste salgsdriveren Storebrand forsikring hadde lenge brukt pris som hovedbudskap i sin markedsføring.
 
Det ga vekst, men også utfordringer. De fremstod som "enda et forsikringsselskap" og tiltrakk feil kunder, samtidig som prisfokuset var i strid med merkevarestrategien. Dette caset handler om hvordan de tok et radikalt valg.

 

Storebrand

 

SATS - Rikke Skogen, Magnus S. Wettergreen & Adrien Bjørnskau
 
Everyone included - Til nye høyder i 2024
 
Etter en vellykket snuoperasjon etter covid og flere år med solid vekst, sto SATS i 2024 overfor en ny utfordring: Hvordan sikre bærekraftig lønnsomhet – samtidig som de gir enda mer tilbake til medlemmene?
 
I en bransje i stadig endring, med både nye og velkjente utfordringer, måtte de tenke smartere, bredere og mer innovativt. Dette er historien om hvordan de bygget videre på suksessen.
 

SATS-Mar-13-2025-02-38-36-6295-PM

 

Meld deg på her: