Group 1161 (1)

 

 

 

Frokostmøte

22. august 2024 - Klingenberg Kino
Klokken 09.00 - 10.30

Meld deg på her

SoMe til frokost - Best practice

Ingenting får oss til å scrolle som knallgodt innhold. Derfor vil vi by deg på nettopp dét til dagens viktigste måltid!

Den 22. august inviterer vi til MFO Frokostmøte hvor vi tar for oss sosiale medier med god hjelp av byrået Bloom som skal gi deg best practice, tips og triks og presentere spennende caser som du kan både lære og la deg inspirere av.

Mer informasjon om hvilke case du får lære av og hvem som skal på scenen for å presentere dem publiseres etterhvert. Vi gleder oss til å kickstarte markedsføringshøsten sammen med deg den 22. august! 🌟 Frokostmøtet er som alltid gratis for medlemmer. 

Kort om byrået Bloom:
Forretning, merkevare og markedsføring omforent! Bloom tar integrert markedsføring til neste nivå. Vi kombinerer forretnings- og merkevareekspertise med innsiktsbasert kreativitet for å definere, bekrefte og utløse våre kunders konkurransefortrinn.

 

På dette frokostmøtet får du blant annet:

  • Oppdatering på siste nytt innen sosiale medier - tall og current trends
  • Flere råsterke SoMe-case fra kjente merkevarer du kan la deg inspirere av - mer informasjon kommer
  • Muligheten til å møte andre SoMe-interesserte markedsførere

 

Event

 

En oppdatering fra SoMe-byrået Elg

Byråleder i Elg Tonje Hallén Askim serverer deg siste nytt, ferske brukertall og trendene som gjelder akkurat nå! 

SoMe 1_1Elg

 

ice bygger 5G for det du bruker 5G til

Når ice skulle kommunisere sin utrulling av 5G i Norge, var det viktig at det ble gjort på en måte som var forståelig for folk flest. Andre aktører i både inn- og utland fikk 5G til å virke noe fjernt og futuristisk, og det var derfor viktig for ice å vise hvordan 5G vil brukes for de fleste, som å se ulike klipp på YouTube, framfor å fjernoperere pasienter fra hytta.

Ice ønsket så å ta humoren i dette konseptet videre ut i sosiale medier, men det var viktig at det ble gjort på kanalenes premisser og i samarbeid med profiler hvor humoren passet naturlig inn. På bakgrunn av dette skapte ice sammen med SnilleRunar konseptet «ice bygger 5G for det du bruker 5G til» på sosiale medier.

Ice

 

Oskar & Erik pusser opp

Hvordan får man unge til å se fem minutter med reklame for byggevarer?

Lise Haugan fra Obs BYGG forteller om caset som underholdt og engasjerte hundretusenvis av nordmenn i fjor. Caset resulterte i den første norske nominasjonen til prestisjetunge YouTube Works Awards, og resultater man sjelden har sett – både nasjonalt og internasjonalt.

SoMe 1_1

 

Influencer marketing: behind the scenes!

Max Social gir deg et eksklusivt innblikk i hvordan det egentlig fungerer når man jobber med influencere.

- Hva går galt når det ikke virker? Var det vår feil, kundens feil, influencerens feil?
- Hvordan fungerer det rent praktisk sett å jobbe med profiler? Vi tar deg med behind the scenes.
- Hvilke kampanjer har vært en suksess du som markedssjef kan la deg inspirere av? Lær av to mini-case som tar for seg gode kampanjer med bruk av influencere i de sosiale mediene Instagram & Tiktok.

SoMe 1_1 cecilie

 

Meld deg på her:

 

 

Bindende påmelding for ikke-medlemmer, medlemmer vil bli fakturert NOK 500 ved no-show, eller avmelding etter 24 timer før arrangement (avmelding: info@mfo.no).