nett sentrert 3778x1290 (2)

 

 

 

9. oktober 2025

 

Den 9. oktober kl. 14 inviterer vi til MFO Speed (up)date.

Vi legger til rette for at våre kloke medlemmer møtes og deler kunnskap, og drøfter problemstillinger med hverandre. Denne gangen blir tematikken personalisering. "Hvordan koble datakilder sammen og unngå fallgruvene med personalisering"?

 

Fasilitatorer: Tristan Champion, Nordic CRM manager i SATS og Ronald Heyerdahl Griffin, CEO i SEEN.

 

Klarer du å koble punktene mellom data og kundereise? Får du personalisering til å funke i praksis – eller ender det opp som fine planer på PowerPoint?

Personalisering er kanskje det mest brukte og misforståtte begrepet i markedsføringen akkurat nå. Alle snakker om det, men få føler de får det helt til. Hvordan koble sammen datakilder på tvers av kanaler? Hva kreves egentlig for å gjøre personalisering relevant – og ikke creepy? Og hvor går det som oftest galt?

Fortvil ikke, du er ikke alene.

Her blir det som alltid fag i fokus, men vi skal først og fremst legge til rette for at våre medlemmer kan møtes og dele kunnskap, og drøfte problemstillinger med hverandre.

 

Velkommen!

 

Ronald Heyerdahl Griffin
CEO SEEN

 

Hva betyr egentlig personalisering i markedsføring – og hvorfor gir det så stor effekt? Ronald Griffin gir en inspirerende introduksjon og deler erfaringer fra SEENs arbeid med personalisert videokommunikasjon.

IMG_8122 (2) 1

 

 

Hvordan øke din rekkevidde og innflytelse i B2B-verden?

I Sarahs presentasjon vil vi utforske den fascinerende verdenen innenfor B2B-merkevarevekst og fordype oss i det kritiske konseptet 'Mental Tilgjengelighet.' Vi vil avdekke innsikten og funnene fra LinkedIns anerkjente Ehrenberg Bass Institute for å forstå hvordan B2B-merker kan øke sin rekkevidde og innflytelse. Du vil lære praktiske strategier og få key takeaways for å gjøre merkevaren din mer synlig og minneverdig hos din målgruppe.

Group 1134

 

 

Marketing to a marketing-proof audience

Nordic Semiconductor kommuniserer med et “markedsføringsskeptisk” publikum – nemlig ingeniører. Hvordan kan markedsførere lykkes med å engasjere seg mot et publikum som aktivt unngår direkte markedsføring? I sitt foredrag deler David Stone sitt perspektiv fra tiden han har ledet den globale markedsavdelingen hos Nordic Semiconductor. Nordic Semiconductor er et norsk selskap som spesialiserer seg på trådløs kommunikasjonsteknologi som driver tingenes internett (IoT). Nordic ble etablert i 1983 og har mer enn 1500 ansatte over hele verden. Nordics prisbelønte Bluetooth Low Energy-løsninger var banebrytende innen trådløst med ultralav strøm, noe som gjorde selskapet til en global markedsleder.

Group 1135

 

 

Salg & marked i skjønn symfoni 

Lurer du på hvordan salg og marked på best mulig måte kan oppnå suksess sammen? Ashkan Parvizian, Fungerende Markedssjef i Inbound viser oss hvordan vi kan bryte ned siloer og jobbe systematisk med Sales & Marketing alignment innenfor B2B-segmentet.

Inbound

 

Agenda


08.15: Dørene åpner på Vika Kino 
09.00: Velkommen til frokostmøte
09.05: Schibsted 
09.25: Randi Regnskap 
09.45: LinkedIn
10.05: Pause 
10.15: Nordic Semiconductor 
10.35: Inbound 
10.55: Spørsmål fra salen 
11.00: Takk for i dag