Hva handler dette om?
Maren Aas Nakken, daglig leder i Splay One Norge, jobber med store og små innholdsskapere på sosiale medier. I dette webinaret vil hun gi deg et innblikk i hvordan Splay opplever utviklingen og veksten av konsumeringen av underholdning og hvordan hjemmekarantere og isolasjon har inspirert "mannen i gata" til å underholde på egne sosiale medier, fra sine egne stuer.
Hva kan vi lære av denne tiden vi nå er i? Hvordan har blant annet Youtube-bruken endret seg og hvordan bør merkevarene ta i bruk merkevare underholdning som et virkemiddel.
Maren vil også prate om hvordan vi kan benytte oss av denne veksten på en smart måte, og legge en digital strategi som fortsatt kan leve når vi er tilbake i den normale hverdag.
Hva skal de som deltar sitte igjen med?
Ferske tall på YouTube i Norge
Eksempler på trender og utvikling av innhold som blir produsert
Key take aways for hva du kan gjøre nå, som også kan leve langsiktig
Konkrete eksempler på hvordan skape relasjonsbyggende kommunikasjon
Webinaret er forbeholdt MFO-medlemmer.
Link til webinaret vil bli sendt ut på mail i forkant og i påmeldingsbekreftelsen