frokostmøte-1640x856 – 3

 

 

 

Utendørs: 
hva, hvorfor, hvordan og hvor mye?

Gå til MFO Innsikt

 

Som for så mange andre, har 2020 virkelig gitt utendørs en real utfordring. Men selv om vi står midt i en pandemi, er det mye spennende som skjer på utendørs! Vi har alle fysiske og psykiske behov som gjør at vi fortsatt er ute og utendørsmarkedsføring har fortsatt en god posisjon med tanke på påvirkning og kjøp.

Vi markedsførere må holde øynene på ballen og sikte etter positive synergier i en optimal mediemiks. Denne miksen er utendørs en viktig del av, og er den tradisjonelle mediekanalen som treffer flest mennesker gjennom største delen av døgnet.

Enten du skal bygge god dekning og rask frekvens, skape trafikk til nett eller fysisk butikk eller forbereder en nylansering, er utendørs verdt å vurdere i din mediemiks!

I dette webinaret snakker Clear Channel om utendørs som kanal og hvilke styrker som ligger her.

 

På dette webinaret får du lære mer om:

  • Hvordan 'utendørsdøgnet' fungerer og hvordan kan du bruke forbrukerens modus gjennom dagen til å lykkes på utendørs 
  • Hvilke muligheter utendørsreklame gir deg som annonsør
  • Konkrete eksempler på kampanjer som har fungert bra - til inspirasjon
  • Hvordan du bruker utendørsreklame i praksis for å få best mulig effekt
  • Svaret på hva det egentlig  koster å bruke utendørsreklame
  • Svaret på hvorfor utendørsreklame kommer bedre ut enn andre kanaler når det gjelder "reklame trøtthet" 

Se webinaret på MFO Innsikt nå!

På scenen møter du: 

Ørjan Norbom

Salgssjef, Clear Channel

Jonas Floberg Åkre

Salgssjef, Clear Channel