"Handling er irrelevant, motivasjon er alt"
Bli med på en interaktiv og inspirerende workshop hvor vi går dypere inn i å forstå og bruke de norske segmentene fra frokostseminaret 26. september.
Her vil du få en dypere innsikt i de ulike segmentene og hva som kjennetegner dem. Vi ser nærmere på hvilken kommunikasjon som skal til for å nå ut til dem og ikke minst, vi analyserer live bilder og kampanjer slik at du selv kan bruke dette i eget kommunikasjonsarbeid.
I workshopen vil du få jobbe med egen merkevare, plassere den i forhold til de norske segmentene og få tips om hvordan du kan ved enkle grep kan nå ut til motivasjonen bak handlingen.
Kursholder Kristian W. Majer fra Motivation Branding, har jobbet i over 45 land med merkevarestrategier for merker som IKEA, Carlsberg, Coca-Cola, Danone, reMarkable, VG, Autostore, Nettbil og mange flere. I tillegg jobber han som visiting professor og foreleser på MBA nivå.
Innhold:
Workshopen vil gi deg et rammeverk slik at du fremover kan evaluere og forbedre egen kommunikasjon i forhold til merkevarens plassering, segment, merkevarestrategi og businessmål.
MERK! Frokostseminaret før denne workshopen ble fullbooket rekordraskt og workshopen har kun 30 plasser tilgjengelig, vi anbefaler derfor at du er tidlig ute dersom du ønsker å delta.
Velkommen til en særdeles lærerik workshop den 8. oktober!
Hvordan øke din rekkevidde og innflytelse i B2B-verden?
I Sarahs presentasjon vil vi utforske den fascinerende verdenen innenfor B2B-merkevarevekst og fordype oss i det kritiske konseptet 'Mental Tilgjengelighet.' Vi vil avdekke innsikten og funnene fra LinkedIns anerkjente Ehrenberg Bass Institute for å forstå hvordan B2B-merker kan øke sin rekkevidde og innflytelse. Du vil lære praktiske strategier og få key takeaways for å gjøre merkevaren din mer synlig og minneverdig hos din målgruppe.
Marketing to a marketing-proof audience
Nordic Semiconductor kommuniserer med et “markedsføringsskeptisk” publikum – nemlig ingeniører. Hvordan kan markedsførere lykkes med å engasjere seg mot et publikum som aktivt unngår direkte markedsføring? I sitt foredrag deler David Stone sitt perspektiv fra tiden han har ledet den globale markedsavdelingen hos Nordic Semiconductor. Nordic Semiconductor er et norsk selskap som spesialiserer seg på trådløs kommunikasjonsteknologi som driver tingenes internett (IoT). Nordic ble etablert i 1983 og har mer enn 1500 ansatte over hele verden. Nordics prisbelønte Bluetooth Low Energy-løsninger var banebrytende innen trådløst med ultralav strøm, noe som gjorde selskapet til en global markedsleder.
Salg & marked i skjønn symfoni
Lurer du på hvordan salg og marked på best mulig måte kan oppnå suksess sammen? Ashkan Parvizian, Fungerende Markedssjef i Inbound viser oss hvordan vi kan bryte ned siloer og jobbe systematisk med Sales & Marketing alignment innenfor B2B-segmentet.