Har du lagt merke til eller kjenner du noen eller har du og ditt team skapt vekst, engasjement og markedsføringsmagi det siste året? Vi ønsker dine tips til hvem som fortjener å bli nominert til Årets Markedsfører!
Årets Markedsfører 2025 handler om å løfte frem de som tør å tenke nytt, skape sterke resultater og sette standarden for hva moderne markedsføring kan være. Enten det er en bedrift, et byrå, en kampanje eller en markedsfører som har imponert deg. Nå har du muligheten til å gi dem den anerkjennelsen de fortjener.
Dette er hva som kreves i søknaden:
Caset skal beskrives på maks 5 sider i PPT/slides/keynote (vedlegg, lenker ol juryeres ikke).
Følgende struktur skal følges (1 slide per punkt):
BAKGRUNN - Beskriv merkevaren, markedet og tydeliggjør utfordringen / oppgaven som skulle løses
INNSIKT - Hvilken innsikt ble avgjørende for arbeidet og hvordan ble innsiktsarbeidet operasjonalisert?
STRATEGI - Hvilke mål ble satt og hvordan løste dere oppgaven?
EFFEKT - Hvilke resultater har markedsføringen/kampanjen oppnådd?
LÆRING - Hva har dere lært og hvilke implikasjoner har det gitt for 2025, 2026 og årene fremover?
Kåringen og festen vil avholdes på Ambassaden 26.02.26 kl.12-16, så det er bare å booke inn i kalenderen. Frist for innsendelse er 16. januar 2026.



