Velkommen til Let’s talk TikTok 2024!
Vårt forrige TikTok-seminar var braksuksess med full sal. I år blir fokus for dagen praktisk rettet: “Hvordan lykkes med innhold på Tiktok?”.
Program:
TikTok fra et byråperspektiv. Sånn jobber vi med TikTok i TRY v/Elke Vindenes (kreativ leder i TRY Opt) og Andrea Drevvatne Hugvik (rådgiver og fagansvarlig for TikTok i TRY Opt). Stikkord: fagansvar, trendpanel, performance og personvern
TV 2s topp 100 på TikTok. Sandra Mei Ling Noer (fagsjef sosiale medier) dykker ned i TV 2s 100 mest populære poster det siste året.
Hvordan skape effekt på TikTok. v/Øyunn Krogh, Karoline Smådal (Byråleder i Simpl) og Kristin Naomi Sandstrand (Kommersiell leder i Simpl)
Fra likes til lærling. Liv Maria og Camilla (kommunikasjonsrådgivere i Apriil PR) skal snakke om hvordan de har jobbet med TikTok for å øke søkertallet til rørleggerlinja – fra et bunnår i 2017 – med kontoen @blirorlegger.
Kriminalomsorgen deler om sitt arbeid med TikTok som kanal, og Redaksjonssjef for sakprosa Andreas Hatlevik i Bonnier Forlag skal snakke om BookTok.
Resten av programmet publiseres fortløpende og blir en god miks av praktiske tips, inspirasjons-caser og innlegg om effekt/analyse.
Målgruppe: Innholdsprodusenter og andre kommunikatører som bruker - eller er nysgjerrig på - Tiktok som kanal for å nå ut med sitt budskap.
Dato: 17.04.24
Tid: 09 - 12
Sted: Carls, Carl Berner
Pris: 1490,- (ikke inkl. mva.)
Kvantumsrabatt - ta kontakt på event@partner24.no :
3-5 personer: - 20 %
5-10 personer: - 30 %
10 personer+: - 50 %
Håper vi sees den 17.april!
Bestill her