Aktuelt

    Markedsføreren 2022 - resultatene er klare

    5. mai 2022

    Opinion oppsummerer svarene fra undersøkelsen i webinaret under - tilgjengelig for alle. Rapporten i sin helhet er kun tilgjengelig for MFO-medlemmer, logg deg på MFO Innsikt her for å lese rapporten. Medlem av MFO, men ikke tilgang til Innsikt? Send en mail til info@mfo.no

    Denne våren sendte vi ut en anonym undersøkelse til Markedsforbundets medlemmer over hele landet. Markedsforbundet er en frittstående, ideell organisasjon som skal arbeide for å øke bruken av og forståelsen for profesjonell markedsføring i Norge. Forbundet er paraplyorganisasjon for fire lokalforeninger i Norge; Trondheim, Bergen, Oslo og Stavanger.

    Målet med undersøkelsen var å gi markedsføreren en solid rapport med nyttig innsikt og solid argumentasjonsgrunnlag. 

    Svarene fra undersøkelsen er nå analysert og satt i system. For å gjøre det enklest mulig for deg å ta statistikken i bruk har vi laget et webinar som presenterer funnene.

    Webinaret er kun 18 minutter langt og gir deg blant annet svaret på: 

    • Fordeling av markedsbudsjett
    • Lønnsnivå
      • i ulike grupper
      • i ulike roller/titler
      • i ulike regioner
    • Fremtidsfokus
    • De tre viktigste funnene fra undersøkelsen

    På webinarscenen får du høre fra: 

    • Tove Botnen, Seniorrådgiver, Opinion
    • Line Enger Bjerke, Analytiker, Opinion