🚀 Bli med på workshop 4. juni - Lær å lage treffende innhold på rekordtid! 👩💻
KI kan hjelpe deg å lage alle typer innhold på rekordtid - ikke bare tekster, men også bilder og video. Vi inviterer til en praktisk workshop med Nina Furu 4. juni kl. 9-13, inkludert lett lunsj . Her får du selv prøve deg på å lage faktiske bilder og videoer som kan brukes til nettsider, sosiale medier og andre flater. Det blir også anledning til å kjøpe (eller vinne!) signert eksemplar av hennes nye bok: Digital markedsføring og kommunikasjon med KI.
✨ Hva du får ut av kurset:
Oversikt over muligheter og verktøy
Gode promptingstips for tekst, bilde og video
Praktisk erfaring med KI-basert innholdsproduksjon
Svar på spørsmål du måtte ha om ting du lurer på
Eventuelt en praktisk håndbok til senere bruk
🔥 Resultater:
Vesentlig raskere innholdsproduksjon i din virksomhet
Bedre arbeidsflyt med KI-verktøy
Nyttig kunnskap for fremtiden
Praktisk kompetanse
Innhold du selv produserer på kurset
KURSPROGRAM 4. JUNI
Del 1:
Oversikt, innhold og tekst
- Hvilke verktøy finnes i markedet?
- Hvilke idé- og tekstgeneratorer bør brukes til hva?
- Hvordan prompte for tekster du faktisk kan bruke
Del 2:
Bildeproduksjon med KI
- Forskjellige gratis og betalte bildeverktøy
- Hvordan lage instrukser som gir deg illustrasjoner du kan bruke
- Hvordan motvirke svakhetene i bildegeneratorene
Del 3:
Lag video med KI
- Videoprompting og videotjenester
- Tekst-til-video og bilde-til-video
- Hvordan lage en digital avatar av deg selv
🎯 Meld deg på i dag – plassene er begrenset!
Kursholder
Nina Furu er en digital markedsfører og kommunikatør med over 30 års erfaring i norsk nettbransje. Hun holder kurs og foredrag, driver rådgivning og har skrevet en rekke fagbøker om digital markedsføring og kommunikasjon. Den nyeste heter Digital markedsføring og kommunikasjon med KI og lanseres i april 2025.
Hun holder også jevnlige gratis livesendinger og driver podcast om digital markedsføring.
Hvordan øke din rekkevidde og innflytelse i B2B-verden?
I Sarahs presentasjon vil vi utforske den fascinerende verdenen innenfor B2B-merkevarevekst og fordype oss i det kritiske konseptet 'Mental Tilgjengelighet.' Vi vil avdekke innsikten og funnene fra LinkedIns anerkjente Ehrenberg Bass Institute for å forstå hvordan B2B-merker kan øke sin rekkevidde og innflytelse. Du vil lære praktiske strategier og få key takeaways for å gjøre merkevaren din mer synlig og minneverdig hos din målgruppe.
Marketing to a marketing-proof audience
Nordic Semiconductor kommuniserer med et “markedsføringsskeptisk” publikum – nemlig ingeniører. Hvordan kan markedsførere lykkes med å engasjere seg mot et publikum som aktivt unngår direkte markedsføring? I sitt foredrag deler David Stone sitt perspektiv fra tiden han har ledet den globale markedsavdelingen hos Nordic Semiconductor. Nordic Semiconductor er et norsk selskap som spesialiserer seg på trådløs kommunikasjonsteknologi som driver tingenes internett (IoT). Nordic ble etablert i 1983 og har mer enn 1500 ansatte over hele verden. Nordics prisbelønte Bluetooth Low Energy-løsninger var banebrytende innen trådløst med ultralav strøm, noe som gjorde selskapet til en global markedsleder.
Salg & marked i skjønn symfoni
Lurer du på hvordan salg og marked på best mulig måte kan oppnå suksess sammen? Ashkan Parvizian, Fungerende Markedssjef i Inbound viser oss hvordan vi kan bryte ned siloer og jobbe systematisk med Sales & Marketing alignment innenfor B2B-segmentet.