Group 1192 (1)
 

 

 

Wavemaker x MFO 

Fra 1. april 2024 gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.

Hva betyr samarbeidet for deg som er MFO-medlem?

  • Tilgang til kompetanse fra Wavemaker gjennom deres månedlige fagblogg 'Positive Provocation'

  • Flere kloke hoder fra Wavemaker på MFO-scenen som deler sin kunnskap med deg

  • Tilbud på, og invitasjoner til eventer i regi av Wavemaker 

Wavemaker-Mfo-bilder-2024-19 (1)-1

 

Siste blogginnlegg fra fagbloggen: 

Sjette utgave av spalten 'Positive Provocation' er ute og denne gangen er det Linda Lorentzen, Head of Digital Strategy i Wavemaker, som har pennen,


Blogginnlegget gir deg innsikt i: 

  • Tre strategiske grep Wavemaker tok i 2024

Bloggpost - 16x9

 

Tidligere blogginnlegg & artikler: 

Alle blogginnlegg

 

Group 1190 (1)

Mer for mindre i et krevende markedsføringsår
Klikk her for å lese

Group 1190 (1)

AI-basert medieplanlegging
Klikk her for å lese

Group 1190 (1)

BAV - Brand Asset Valuator
Klikk her for å lese

Group 1190 (1)

Hva skjer med cookies nå?
Klikk her for å lese

Group 1190 (1)

Slik lykkes du med din data-strategi
Klikk her for å lese

Group 1190 (1)

Kjøpsreisen og viktigheten av merkevarebygging
Klikk her for å lese mer

Hilsen fra CEO i Wavemaker: 

Wavemaker er levende opptatt av markedsføringsfaget og liker å snakke med likesinnede. Bransjen vår er i kontinuerlig utvikling og endring, og gjennom et samarbeid med MFO har vi funnet en partner og en arena der vi kan dele vår kompetanse. Kjernen av vår kompetanse ligger innen merkevarebygging, mediestrategi og planlegging. Vi tilbyr også en rekke konsulenttjenester innen content, teknologi, data og innsikt som vi ønsker å dele med MFO sine medlemmer,
sier Cathrine Hagen, CEO i Wavemaker

image 399

 


Har du noen spørsmål til Wavemaker?


De tar gjerne en uforpliktende prat med deg og kan kontaktes på e-post: 

Lene Viktoria Vindenes, Marketing Manager i Wavemaker: lene.vindenes@wmglobal.com

Wavemaker-Mfo-bilder-2024-19 (1) 1