Bli medlem
Aktuelt

    MFO & Oculos i nytt samarbeid

    2. februar 2021

    imgpressemeld

    Fv: Helene Arctander - Markedskoordinator i Oculos, Anna Andrea Hvinden - Daglig Leder i MFO, Hanne Serck- Hanssen - Avdelingsleder Kreativ i Oculos, Toralf Waaktaar-Slokvik – Adm.dir. i Oculos og Anniken Englund - Markeds – og kommunikasjonssjef i MFO 

    Fra 1. januar gikk Oculos, et av Nordens ledende byrå innen digital markedsføring, inn som ny sponsor og samarbeidspartner for Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO).

    Oculos er en del av det Aller Media-eide byrånettverket Ahead Group Norway AS, og samler en unik kombinasjon av Performance, CRM, marketing-teknologi, kreativ konseptutvikling og innholdsproduksjon under ett tak.

    “Vi har lenge sett et behov for økt kompetanse på digital markedsføring både innad i MFO, så vel som ute blant mange av våre medlemmer. Vi opererer i en bransje som beveger seg svært raskt og hvor det tidvis kan være utfordrende å få oversikt over hva som fungerer i dag. Pandemien har også lagt et økt press på at merkevarer og markedsførere stepper opp digitalt.

    Vårt nye samarbeid med Oculos, Oslos kanskje største kompetansehus på digital markedsføring, tror vi blir et fantastisk tilskudd av nødvendig kompetanse våre medlemmer kan få bruk for.” Sier markedssjef, Anniken Englund. 

    “Vi har selv brukt den siste tiden til å rigge oss bedre digitalt. Vårt mål er å fylle våre digitale flater med matnyttig og relevant læring til alle våre medlemmer. Dermed knytter vi til oss sterke faglige bidragsytere som Oculos, som kan hjelpe oss med å levere akkurat dette. Vi har alt startet å utvikle spennende webinar og faglig innhold sammen. Vi ser frem til å finne ut hvilke andre spennende synergier som springer frem av dette samarbeidet.”  sier daglig leder, Anna Hvinden. 

    «Vi i Oculos gleder oss til å samarbeide tettere med MFO i tiden som kommer. Både til å kunne tilby vår kompetanse omkring personalisert kommunikasjon til MFO sine medlemmer, og til å selv få gleden av det MFO kan tilby. I det hele tatt er det spennende synergier innenfor Oculos sitt fagfelt som jeg håper vi skal utnytte godt.», sier Toralf Waaktaar-Slokvik. 

    Av MFO