Når Bauer Media skal få flere til å få ørene opp for lyd-, radio- og podkastreklame, gjør de det på en helt spesiell måte. Med en radiokanal som utelukkende består av reklame.
- Radio Reklame har som mål å øke bransjefolks kunnskap om lyd og radioreklame, forteller Lise Lillevold, salgssjef i Bauer Media om den nye radiokanalen.
Lillevold er selv programleder i flere av radioprogrammene, og med seg i studio har hun eksperter fra både reklame- og mediebyråer, kundesiden og akademiske miljøer. Målet er å dele kunnskap om lyd og merkevarebygging på en underholdende, morsom, innsiktsfull måte.
- Dette er en nisjekanal der du kan lære mye, og Bauer Media sin ambisjon er bli ledende på kommersiell lyd og annonsering i Norge, forteller Lillevold videre.
Vil du lære hvordan lyd kan gjøre deg synlig, enda bedre like og bidra til at flere kjøper det du selger? Gi ørene det de vil ha, og hjernen det den fortjener – hør Radio Reklame nå.