Aktuelt
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Tips til hvordan du skriver et prisvinnende case! 🏆

10. januar 2025

faglig fredag v3-1

God fredag!

... og velkommen til årets første faglige fredag! Noe av det aller første som skjer i 2025 i MFO-øyemed er at fristen for å sende inn søknad til Årets Markedsfører går den 15. januar, altså allerede neste uke!

Årets Markedsfører skal nemlig kåres for 25. gang den 6. mars, og er du ikke kjent med den høythengende prisen kan du kan lese mer om kåringen og hvordan du søker her. I tillegg til heder og ære får vinneren også i år 1 million annonsekroner til bruk hos Schibsted! 



Vurderer du og ditt team å søke? Frist 15. januar!

Da er det aller første du bør gjøre å ta en titt på opptaket vi deler under fra et meget relevant frokostmøte vi hadde etter kåringen av Årets Markedsfører i fjor.

På dette frokostmøtet får du nemlig høre fra tidligere vinnere av den gjeve prisen Oda og Vipps, samt får konkrete tips og innspill fra selveste jurylederen selv; Kristian Majer, som du kan lære av til du skal sende din egen søknad.

Skjermbilde 2025-01-09 kl. 12.17.32
 
Dersom du vurderer å søke på Årets Markedsfører for året 2024 anbefaler vi deg på sterkeste å se dette frokostmøtet før du søker. Opptaket varer i ca 1 time og 30 minutter, og fikk strålende tilbakemeldinger fra publikum. Les mer og se foredraget her


Hva skjer etter 15. januar? 


Etter fristen har gått vil den eminente fagjuryen plukke ut 6 kandidater som havner på en shortlist. Disse 6 merkevarene vil få presentere sine case for publikum under konferansen 'Årets Markedsfører', hvor det også vil kåres en vinner, den 6. mars på Ambassaden i Oslo. Du kan lese mer om selve konferansen lenger ned. 

Her ser du juryen som skal avgjøre hvilke case som havner på shortlist: 

ChenMedia_@iamkaichen_051124_MFO_ÅretsMarkedsfører2025_0002_web

Fra venstre: Gillian Dalslaaen, Chris Wyatt McMillan, Kathrine Saastad, Anniken Volckmar, Kristian Wulfsberg Majer og Nina Mikaelsen. Ikke tilstede: Espen Haugen. Foto: Kai Chen/Chen Media

Les mer om hvordan du søker her



Ikke nødvendigvis klar for å søke, men veldig lyst til å lære?

Den 6. mars får du altså servert 6 knallsterke casepresentasjoner; 'top of the pop' av en søkerbunke som rommer de råeste prestasjonene innen norsk markedsføring det siste året, i tillegg til tre inspirasjonsforedag og god tid til mingling. 

Endelig kan vi også avsløre at vi har fått med oss rådyktige og sjarmerende Bahare Viken som konferansier, og hvem som skal holde årets tre inspirasjonforedrag:

  • Kjersti Løken Stavrum - CEO i Stiftelsen Tinius og styreleder i Schibsted Media: Brukeren i sentrum
  • Sverre Haugen - Partner i MeyerHaugen: High tech - High Touch
  • Kjersti Hobøl - CEO i Nille: Mesteren av snuoperasjoner

ÅM backend

Earlybird ut januar! 🐦‍⬛✨

Billetten inkluderer adgang til konferanse med mat og drikke, utdeling av pris og feiring torsdag 6. mars på Ambassaden i Oslo. (12.00 - 16.00 + after mingle)

Påmelding er nå mulig, og vi kjører early-bird-tilbud ut januar:
Eartybird MFO-medlem: 2290 kr (ord. pris: 2990 kr)

Earlybird ikke-medlem: 4290 kr (ord. pris: 4990 kr) 
Bruk koden MFOEARLYBIRD innen januar er omme for å benytte deg av tilbudet.


God helg!

Ikke medlem i MFO? 

Les mer om medlemskap her.